| کد خبر: 167068 |

◄ شرکت های حمل‌ونقل نرخ مصوب کرایه حمل را در تابلو نصب کنند

مقرر شده شرکت های حمل‌ونقل، نرخ های مصوب را در تابلوهایی که به این منظور اختصاص دارد، نصب کنند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، با اشاره به تجمع رانندگان یک شرکت سواری حمل‌ونقل در مقابل این اداره‌کل گفت: امروز برخی از رانندگان درون‌استانی در اعتراض به اعمال و نصب نرخ کرایه حمل پایین‌تر از مصوب توسط یک شرکت حمل‌ونقل تجمع کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، فریبرز مرادی با بیان اینکه این شرکت در مسیر غرب استان فعالیت می‌کند، ادامه داد: رانندگان گلایه داشتند که نصب این نرخ‌ها در دید عموم موجب می‌شود تا مسافران تصور کنند که این شرکت، بیش از نرخ قانونی کرایه دریافت می‌کند.

مرادی تصریح کرد: در جلسه‌ای با نمایندگان این شرکت، قرار شد تا شرکت‌ها نرخ مصوب را در تابلوی خود نصب کنند اما اگر راننده‌ای تمایل به دریافت کرایه کمتری از مسافران داشت، مشکلی برای این امر وجود ندارد.

تجمع افزون بر ۳۰ نفر از رانندگان یک شرکت حمل‌ونقل عمومی‌سواری در مقابل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، پس از مقرر شدن نصب تابلوی نرخ مصوب توسط شرکت‌های حمل‌ونقل، پایان یافت.

گیلان دارای ۷۸ شرکت اتوبوس‌رانی، هشت شرکت مینی‌بوس‌رانی، ۳۰ شرکت حمل‌ونقل سواری و ۱۶ شرکت چندمنظوره (اعم از سواری، اتوبوس و مینی‌بوس ) است که ۱۸۴ دستگاه اتوبوس، ۷۴۴ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۶۱۵ دستگاه سواری در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.