| کد خبر: 166998 |

◄ تولید ۶۰۰ واگن باری و ۴۴ واگن مسافری در واگن‌پارس اراک

شرکت واگن‌پارس اراک حدود دو هفته‌ قبل، سه واگن مسافری خودکشش «ترن‌ست» تحویل شرکت رجا داد و همچنین قرارداد ساخت ۱۰۰واگن باری لبه‌کوتاه با شرکت راه‌آهن را به امضا رساند.

تین نیوز

شرکت واگن‌پارس اراک حدود دو هفته‌ قبل، سه واگن مسافری خودکشش «ترن‌ست» تحویل شرکت رجا داد و همچنین قرارداد ساخت ۱۰۰واگن باری لبه‌کوتاه با شرکت راه‌آهن را به امضا رساند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از تولید و واگذاری ۱۰ واگن باری لبه‌بلند چهارمحوره، مخصوص حمل مواد معدنی به ارزش (هریک از واگن‌ها) 2.3 میلیارد ریال به شرکت ریل‌پرداز سیر در اواخر هفته قبل نیز خبر داد.

محمدرضا مختاری گفت: این واگن‌ها مربوط به قرارداد ما با شرکت ریل‌پرداز سیر هستند که اسفندماه سال گذشته امضا شد و ما در آن قرارداد تعهد کردیم که ۵۰واگن باری لبه‌بلند چهارمحوره را تحویل شرکت نام‌برده دهیم. هم‌اکنون ۱۰ واگن از این تعهد به شرکت بهره‌بردار تحویل داده شد و ۴۰ واگن دیگر نیز تا پایان تیرماه امسال تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واگن‌پارس اراک ادامه داد: قرارداد تولید واگن‌های باری، اغلب با شرکت‌های ریل‌سیرکوثر، توکاریل، پارسیان ریل‌شرق و قرارداد واگن‌های مسافری با شرکت رجا منعقد شده است که هدف‌گذاری ما برای امسال تولید ۶۰۰ واگن باری و تولید ۴۴ واگن مسافری با شرکت‌های بهره‌بردار داخلی خواهد بود.

لازم به یادآوری است که شرکت واگن‌پارس به‌عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو، واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه در سال ۱۳۵۴ کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه‌‌گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.