| کد خبر: 166894 |

◄ آغاز طرح تعامل بین شهر و بندر از امسال

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن طرح تعامل شهر و بندر از امسال خبر داد و جزئیات مطالعات طرح تعامل شهر و بندر و فواید آن را تشریح کرد.

تین نیوز

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن طرح تعامل شهر و بندر از امسال خبر داد و جزئیات مطالعات طرح تعامل شهر و بندر و فواید آن را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز،  ذبیح‌الله نیکفر گفت: طرح تعامل شهر و بندر کمک می‌کند تا خلاء‌های ایجاد شده در شهرهای بندری کشور کاهش پیدا کند .

او گفت: یکی از پیامدهای این طرح افزایش اشتغال در شهرهای بندری و کاهش مهاجرت از این شهرهاست و از طرفی هر دو مجموعه می‌توانند در توسعه فعالیت‌های خود کمک کنند.

نیکفر در ادامه گفت: مطالعات توسعه‌ای حدود  ۱۲ بندر با رویکرد بازآفرینی شهری و تعامل بندر با شهر از اواخر سال گذشته شروع شده است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: در برخی از شهرهای بندری هنوز بخش‌ها از پتانسیل یکدیگر اطلاعی ندارند و نمی‌توانند هم‌افزایی داشته باشند. وقتی تعامل شهر و بندر پیاده‌سازی شود این مشکلات برطرف خواهد شد.

نیک فر گفت: خوشبختانه با همت سازمان بنادر گردشگری دریایی روند توسعه‌ای خوبی را دنبال می‌کند و هم‌اکنون در مردم  علاوه بر سفرهای دریایی به دنبال گردشگری دریایی هستند.

به گزارش روابط عمومی از سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سرمایه‌گذاران با توجه به حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در سرمایه‌گذاری در بنادر و گردشگری دریایی راغب شدند.

او به پتانسیل‌های موجود اشاره کرد و گفت: از شمال تا جنوب فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و با امکانات موجود فرآیند سرمایه‌گذاری را می‌توان با سرعت بیشتری پیش برد.

و از اجرایی شدن طرح تعامل شهر و بندر از امسال خبر داد و گفت: در این زمینه نمایندگان مجلس هر کمکی که سازمان بنادر نیاز داشته باشد، دریغ نخواهند کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.