| کد خبر: 16672 |

آخوندی: توسعه راه بروجن - لردگان توجیه اقتصادی دارد

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی كه در بازدید از مراحل احداث باند دوم محور بروجن – لردگان سخن می گفت، تصریح كرد: این مسیر یكی از محورهای شریانی در اتصال منطقه مركزی كشور از جمله اصفهان و شهر كرد به خوزستان است كه 157 كیلومتر آن در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.  
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی آخوندی تأكید كرد در سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری با وجود تمام كسری منابع، تخصیص 100درصدی اعتبارات جاری و اختصاص اعتبارات اضافی و قیر برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینكه 30 كیلومتر از باند دوم بروجن – لردگان زیربار ترافیك رفته است، اظهار امیدواری كرد به زودی قرارداد پیمانكاری دو قطعه دیگر این مسیر شامل 40 كیلومتر منعقد می شود.
وزیر راه و شهرسازی اظهار كرد: میزان تردد در محور بروجن – لردگان روزانه 25 هزار سواری در پیك سفر است و این میزان تردد سرمایه گذاری در این جاده را از لحاظ اقتصادی، فنی و اجتماعی توجیه پذیر می كند.
وی با اشاره به اینكه پیش از سفر به رئیس جمهور در خصوص راه آهن چهارمحال و بختیاری به شدت توصیه كردند، بیان كرد: ایجاد این خط ریلی می تواند جنوب كشور را به فلات مركزی وصل كند و جزو پروژه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است.
وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنانش ابراز داشت: در زمینه افزایش پروازهای عبوری از كشور در 15 روز آینده شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.  
آخوندی صبح امروز (چهارشنبه) در سفر به استان چهارمحال و بختیاری ضمن تجدید آرمان با شهدای شهرستان بروجن از مراحل احداث بیمارستان 220 تختخوابی بروجن بازدید كرد.
دیدار با نمایندگان تشكل های صنفی و حرفه ورزان و اساتید دانشگاه از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان چهار محال و بختیاری خواهد بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.