| کد خبر: 166693 |

◄ آغاز بهسازی فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی از آغاز عملیات بهسازی محوطه مقابل ترمینال و کانال تأسیساتی آدم‌رو فرودگاه بیرجند به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به مسافران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: در راستای سیاست‎های ابلاغی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در قالب طرح تحول عملیات فرودگاهی و اولویت اجرای پروژه‌های مسافر محور و همچنین به جهت تکریم ارباب‌رجوع و با توجه به نزدیکی به عملیات پروازهای حج تمتع از فرودگاه بیرجند و افزایش ۵۱ درصدی زائران سرزمین وحی نسبت به سال گذشته، عملیات بهسازی محوطه مقابل ترمینال فرودگاه بیرجند آغاز شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی، هادی سلامی افزود: پروژه بهسازی محوطه با مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع به‌منظور ارائه تسهیلات و دسترسی سریع و آسان مراجعان و مسافران به ترمینال، دسترسی استاندارد و سریع وسایل نقلیه عمومی جهت خدمت‎رسانی مناسب به مسافران ورودی و خروجی و همچنین ایجاد پارکینگ‎های استاندارد برای مراجعان در حال انجام است.

وی درباره «کانال تأسیساتی آدم‌رو» نیز افزود: عملیات بهسازی و تطویل کانال تأسیساتی آدم‌رو فرودگاه با متراژی بیش از ۲۰۰ متر آغازشده که هدف از آن، انتقال تأسیسات زیربنایی توسعه ترمینال جدید، ساختمان پاویون و سایر ابینه و محوطه‌های مربوط برای توسعه آتی فرودگاه بیرجند است.

سلامی اضافه کرد: تمامی مراحل طراحی و نظارت پروژه‎های یادشده توسط اداره ساختمان اداره‌کل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی و از محل اعتبارات مدیریت نگهداری ابنیه و سطوح پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و توسط پیمانکار مرمت و بهسازی در حال اجرا است و پیش‎بینی می‎شود تا ابتدای تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.