| کد خبر: 166672 |

◄ فروش هواپیمای زمین‌گیر در سایت «دیوار»

اخیراً پای فروش هواپیما در سایت‌ خریدوفروش آنلاین باز شده است و دلالان در این سایت‌ها با گرفتن امتیاز هواپیمای زمین‌گیر از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش هواپیما می‌کنند.

تین نیوز

اخیراً پای فروش هواپیما در سایت‌ خریدوفروش آنلاین باز شده است و دلالان در این سایت‌ها با گرفتن امتیاز هواپیمای زمین‌گیر از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش هواپیما می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز، با یک جستجوی ساده در برخی از سایت‌های خریدوفروش آنلاین ‌می‌توانید هواپیما شخصی و یا با کاربری‌های مختلف پیدا کنید که ظاهراً با استقبال خوبی هم مواجه هستند.

اخیراً در سایت «دیوار» به عنوان یک وب‌سایت خریدوفروش لوازم دست دوم، 2 فروند هواپیمای زمین‌گیر و خارج از رده به قیمت 250 میلیون تومان برای استفاده در کاربری رستوران هوایی به فروش گذاشته‌ شده است.

خبرنگار تین‌نیوز در تماسی که با فروشنده این هواپیما داشت شرایط واگذاری این هواپیما را جویا شد. فروشنده این هواپیما در این رابطه عنوان کرد: کار من در زمینه قطعات هواپیما است یعنی در ازای دادن یکسری قطعات هواپیما به یک شرکت هواپیمایی 4 فروند هواپیما زمین‌گیر در اختیار ما گذاشتند.

او اظهار کرد: از این تعداد هواپیما تنها یک فروند بیشتر باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه این هواپیما فوکر 100 است، اظهار کرد: تمام قطعات این هواپیما کاملاً برداشته شده است و با قیمت 250 تا 230 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

photo_2018-05-21_13-42-29

بر اساس آماری که فرودگاه مهرآباد در سال 95 اعلام کرد؛ حدود 35 فروند هواپیمای زمینگیر در این فرودگاه پارک است این در حالی است یکی از مشکلات این فرودگاه کمبود اپرون است از همین رو شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ایرلاین‌ها دستور جمع آوری این هواپیما را داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 2

    2 تا نکته!
    1-حفظ هواپیماهایی که تاریخ این مملکت اند واجب است!
    2- سایر هواپیما های زمینگیر را به شهر های مختلف انتقال داده تا همه شهر ها فرودگاه هوایی داشته باشند!

  • ابول فظل 4 1

    خوب