| کد خبر: 166569 |

وزیر اطلاعات: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم

صبح امروز رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مدیران دوتابعیتی لیستی از سمت‌های مدیران دولتی و غیردولتی اعم از معاونان روحانی و برخی وزرای دوتابعیتی را منتشر کرد بااین‌حال وزیر اطلاعات برای چندمین بار می‌گوید: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم.

تین نیوز

صبح امروز رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس  از مدیران دوتابعیتی لیستی از سمت‌های مدیران دولتی و غیردولتی اعم از معاونان روحانی و برخی وزرای دوتابعیتی را منتشر کرد بااین‌حال وزیر اطلاعات برای چندمین بار می‌گوید: مدیر دوتابعیتی دولتی نداریم.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس  با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت) این فراکسیون، اظهار کرد: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات میهمان جلسه صبح امروز  فراکسیون مستقلان ولایی بود

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه درباره دوتابعیتی‌ها عنوان کرد که از تعداد 210 نفر استعلامی که از وزارت اطلاعات انجام شد، درباره 101 نفر شائبه دوتابعیتی وجود داشت و به همین دلیل به هیچ یک از آنها اجازه اخذ پست مدیریتی داده نشد.

او ادامه داد: علوی گفت که علی‌رغم مباحثی که مطرح می‌شود، در بدنه دولت شخص دوتابعیتی وجود ندارد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان با بیان اینکه در این جلسه مباحثی پیرامون قاچاق کالا نیزمطرح شد، ادامه داد: وزیر اطلاعات تأکید داشت که باید به‌طور جدی با مقوله قاچاق برخورد شود و موضوع "ته‌لنجی‌ها" ساماندهی شوند.

براساس گزارش تسنیم لاهوتی با تأکید بر اینکه در  این جلسه در مورد فعالان اقتصادی هم بحث و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: وزیر اطلاعات معتقد بود که در برخورد با فعالان اقتصادی افراط صورت گرفته و این امر موجب خروج سرمایه از کشور می‌شود که این مسئله نیز باعث تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.