| کد خبر: 166384 |

◄ کاهش 50 درصدی مجوزهای طرح‌ترافیک در سال 97

ارائه ۴۰ هزار مجوز طرح ترافیک در دستورکار سازمان ترافیک شهرداری تهران قرارگرفته است. مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۵۵ تا ۶۰ هزار مجوز طرح ترافیک دراختیار متقاضیان قرار می‌گرفت.

تین نیوز

ارائه ۴۰ هزار مجوز طرح ترافیک در دستورکار سازمان ترافیک شهرداری تهران قرارگرفته است.

مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۵۵ تا ۶۰ هزار مجوز طرح ترافیک دراختیار متقاضیان قرار می‌گرفت.

قنبرنژاد ادامه داد: افرادی که خواستار تردد در محدوده طرح ترافیک هستند همچون سال‌های گذشته باید اقدام به دریافت مجوز طرح کنند؛ منتهی شرایط اخذ مجوز در سال جاری به نسبت سال گذشته با تغییراتی همراه شده است.

او افزود: در سال گذشته سهمیه‌بگیران طرح ترافیک با انجام مراحل ثبت‌نام و اخذ مجوز می‌توانستند آزادانه در هر ساعتی از روز در محدوده تردد کنند و مابقی افراد ناچار به دریافت مجوز روزانه به مبلغ ۴۰ هزار تومان بودند. بر همین مبنا برای رفع این تبعیض تمامی افراد خواستار طرح ترافیک روزانه و سالانه در یک گروه قرار گرفتند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران بابیان اینکه در سال جاری نیز مجوز طرح ترافیک سالانه دراختیار سهمیه بگیران دستگاه‌ها برحسب نیاز قرارگرفته است، تشریح کرد: تنها تفاوت مجوز‌های سهمیه‌ای طرح ترافیک سالانه با عادی در این است که سهمیه بگیران ملزم به ثبت‌نام روزانه در سامانه برای تردد در محدوده نیستند و به‌صرف اینکه زیرمجموعه یک دستگاه دولتی هستند، می‌توانند با شارژ حساب شهروندی خود در ساعات مختلف روز در محدوده تردد داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزود: تعرفه‌های تردد در محدوده طرح ترافیک برای تمامی متقاضیان سهمیه بگیر و عادی یکسان است و فقط گروه‌های خاص از قبیل جانبازان، خبرنگاران و بیماران خاص از تخفیف ۹۰ درصدی هزینه تردد در محدوده طرح برخوردارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.