| کد خبر: 166225 |

حق شناس عنوان کرد:

◄ در انتخاب شهردار تسلیم خرده فرمایشات پدرخوانده‌ها نشدیم

قواعد دموکراتیک و حقوق شهروندی حکم می‌کند با احترام با اعضای شورای شهر سخن گفته شود و حتی اگر مخالف هم هستند احترام را رعایت کنند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این که شورا در انتخاب شهردار جدید تهران، تسلیم آن‌چه که او «خرده فرمایشات پدرخوانده‌ها» می‌خواند نشده؛ افزود: ما به تجارب بزرگان که پیش از این در شورا و مدیریت شهری بوده‌اند احترام می‌گذاریم، اما قواعد دموکراتیک و حقوق شهروندی حکم می‌کند با احترام با اعضای شورای شهر سخن گفته شود و حتی اگر مخالف هم هستند احترام را رعایت کنند و این درست نیست که برخی تصمیم شورا و گزینه‌های شهرداری را زیر سوال ببرند و حتی ترکیب آنها را غیر واقعی و کمدی تلقی کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدحق‌شناس با اشاره به تصمیم شورای شهر در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه برا انتخاب محمدعلی افشانی به عنوان شهردار تهران اظهار کرد: عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار نشان داد که همه اعضا به سمت یک حرکت جمعی حرکت می‌کنند و وفادار به مردم هستند؛ چرا که علیرغم داشتن تفاوت دیدگاه‌ها و اختلاف نظرها توانستیم به یک کاندیدای واحد برسیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در شهرداری تهران با یک سازمان بزرگ مواجه هستیم که موازی‌کاری زیادی دارد، شهرداری سازمانی بزرگ و شلخته است که چالاک نیست و باید این مسئله سامان‌ پیدا کند.

به گزارش تین‌نیوز، پیش از این محمد حق‌شناس یکی از اعضای شورای  شهر تهران پس از اظهار نظر دادستان هنگام استعفای نجفی تنها فردی از اعضای شورای شهر بود که از این مقام قضایی خواست در امور شورا دخالت نداشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.