| کد خبر: 166084 |

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام عنوان کرد؛

◄ بررسی ایده‌های برتر ابرپروژه فرودگاهی در هفته جاری

فراخوان ایده‌هایی از داخل و خارج کشور به دست ما در شهر فرودگاهی امام(ره) رسیده است که در هفته جاری این ایده‌ها توسط کمیته داوران بررسی خواهد شد.

تین نیوز

ترمینال ایرانشهر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ترمینال مسافری بین‌المللی در ایران است که در فاز نخست ظرفیت جابه‌جایی ۲۵ میلیون، در فاز دوم ظرفیت جابه‌جایی ۶۳ میلیون و در فاز نهایی ظرفیت ۱۰۰ میلیون مسافر را خواهد داشت از این رو چندی پیش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد در نظر دارد؛ در راستای دستیابی به ایده‌های برتر برای طراحی پایانه مسافری هوایی بین‌المللی ایرانشهر از طریق فراخوان عمومی به مرحله اجرا بگذارد که این اقدام در راستای جلب مشارکت همه علاقه‌مندان و صاحبان اندیشه و طراحان صورت می‌گیرد.

شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام در گفت‌وگو با تین‌‍نیوز در خصوص فراخوان جذب ایده و آغاز طراحی پایانه مسافربری هوایی ایرانشهر، توضیح داد: قرار است بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشور با مساحتی حدود 400 هزار مترمربع ساخته شود در همین راستا فراخوان ایده‌های برتر برای جلب مشارکت در این ابر پروژه اعلام شد تا مردم بتوانند انتظار و ذهنیت خود را از پایانه اصلی فرودگاه کشورشان داشته باشند.

وی می‌افزاید: در همین رابطه، وزیر راه و شهرسازی به نکته بسیار مهم و حائر اهمیتی اشاره کردند مبنی بر اینکه حق هر ایرانی است که در این اتفاق بسیار مهم سهم داشته باشند از همین رو بایست فرصتی ایجاد شود برای کسانی که علاقه‌مند هستند در بزرگ‌ترین پروژه و به‌نوعی ابر پروژه فرودگاهی خود سهیم باشند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه در روزهای پایانی سال گذشته فراخوان جذب ایده و آغاز طراحی ترمینال ایرانشهر داده شد، افزود: در راستای این فراخوان ایده‌هایی از داخل و خارج کشور به دست ما در شهر فرودگاهی امام رسیده است که در هفته جاری این ایده‌ها توسط کمیته داوران بررسی خواهد شد.

آدم‌نژاد توضیح داد: ایده‌های برگزیده در نهایت برای کارهای مهندسی و خدمات مهندسی به دست مهندسان مشاور خواهد سپرده و از آن‌ها در طراحی پایانه مسافربری هوایی ایرانشهر استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.