| کد خبر: 166063 |

فوت 2 تن در تصادف مینی‌بوس با کامیون در جاده ورامین

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس قدیمی با یک دستگاه کامیون در جاده ورامین 2 نفر فوت کردند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس قدیمی با یک دستگاه کامیون در جاده ورامین 2 نفر فوت کردند.

به گزار تین‌نیوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته حادثه تصادف در جاده ورامین بعد از پل فیروز آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان تهران، آتش‌نشانان قرچک نیز در محل حادثه حاضر بودند و در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه مینی‌بوس قدیمی با 6 سرنشین به هنگام حرکت به شدت با عقب یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه جاده متوقف شده بود، به دلیل نامشخصی برخورد کرده است و بر اثر این برخورد  مینی‌بوس به‌طور کامل متلاشی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: همچنین یک‌ دستگاه خودرو تیبا با  5 سرنشین و یک دستگاه پراید با این مینی بوس برخورد کرده بودند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان ۵ نفر از سرنشینان خودرو تیبا که آسیب جزیی دیده بودند از خودرو خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی گفت: ۳نفر از سرنشینان مینی‌بوس که دچار آسیب دیدگی جدی شده بودند قبل از رسیدن آتش‌نشان هاخارج شده بودند و سه نفر نیز در اتاق کاملا متلاشی شده مینی‌بوس محصور بودند که آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و با عملیات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و سه نفر دیگر را نیز خارج کردند. یک نفر سرنشین پراید نیز دچار مصدومیت جزیی شده بود که همه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که دو مرد حدود ۵۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. در مجموع ده نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که شامل ۵خانم و ۵ آقا بودند و دو مرد نیز جان خود را از دست دادند.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.