| کد خبر: 166053 |

◄ نظر نجفی درباره یکی از گزینه‌های شهرداری تهران

فردا، یکشنبه 23 اردیبهشت، شورای شهر تهران از بین دو گزینه محمدعلی افشانی و سمیع‌الله حسینی‌مکارم شهردار تهران را انتخاب می‌کند.

تین نیوز

فردا، یکشنبه 23 اردیبهشت، شورای شهر تهران از بین دو گزینه محمدعلی افشانی و سمیع‌الله حسینی‌مکارم شهردار تهران را انتخاب می‌کند.

محمدعلی نجفی شهرداری سابق تهران که چندی پیش استعفا داد روز گذشته 21 اردیبهشت در دست‌خطی از سمیع‌الله حسینی‌مکارم برای تصدی پست شهرداری تهران حمایت کرد.

دست‌نوشته نجفی درست یک ماه پس از پذیرش دومین استعفایش از کرسی شهرداری تهران نوشته‌شده که متن آن به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

با عرض سلامت خدمت سروران عزیزی که از میزان شناخت این‌جانب نسبت به جناب آقای حسینی‌مکارم سؤال فرموده‌اند، لازم میدانم ضمن سپاس و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران که فرایند انتخاب شهردار را در فضایی خردمندانه و مردم‌سالار سپری نموده‌اند، اعلام می‌دارم که حدود سی سال است ایشان را از نزدیک می‌شناسم و در موقعیت‌های مختلف مدیریتی از همکاری و معاضدت وی بهره برده‌ام و ایشان را مدیری توانمند، برنامه‌ریز و تخصص گرا یافته‌ام و در پاک‌دستی و سلامت مالی و روحیه تواضع و مردم‌داری وی تردیدی ندارم.

در دوران مسئولیت من در شهرداری تهران خدمات آقای حسینی‌مکارم در تأمین مالی پایدار برای شهرداری و شفاف‌سازی امورمانی و ایجاد انضباط غیرقابل‌انکار و بسیار ارزنده است و تعامل ایشان با مسئولان و مدیران شهرداری در سطوح مختلف منجر به تقویت و تشدید روحیه مثبت نسبت به وی در میان مدیران شهرداری شده است. ایشان در فعالیت‌ها و مواضع سیاسی نیز همواره با جریان اصلاح‌طلب هماهنگ و هم‌راستا بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، درمجموع فکر می‌کنم ایشان به دلیل آشنایی با برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارکنان شهرداری و داشتن توانایی همکاری، هماهنگی و تعامل با سایر مراکز و ارکان و دستگاه‌های اجرایی کشور گزینه مناسبی برای شهرداری تهران می‌باشند و مسلماً در صورت انتخاب به این سمت، بنده و بسیاری از اعضای تیم مدیریتی شهرداری با طیب خاطر با ایشان همکاری و همراهی خواهیم داشت.

محمدعلی نجفی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.