| کد خبر: 166003 |

◄ اولین مخزن شناور و تخلیه جهان با 40 سال عمر‌ مفید تکمیل‌شد

این کشتی برای MODEC، شرکت تولید سیستم‌های شناور نفت و گاز، با شرکت نفت فرانسوی توتال به‌عنوان عامل میدانی و TOTAL ، BP و JX Nippon به‌عنوان سرمایه‌گذاران مشترک ساخته‌شده‌است.

تین نیوز

Sembcorp Marine اعلام‌کرد کشتی FSO Ailsa، که اولین مخزن شناور و تخلیه (FSO) جهان با طول عمر مفید 40 سال است را تکمیل‌کرده است. این کشتی برای آغاز فعالیت در میدان گازی کولزن دریای شمال در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده‌است.

این کشتی برای MODEC، شرکت تولید سیستم‌های شناور نفت و گاز، با شرکت نفت فرانسوی توتال به‌عنوان عامل میدانی و TOTAL ، BP و JX Nippon به‌عنوان سرمایه‌گذاران مشترک ساخته‌شده‌است.

عمر بدنه بیشتر، دوام کشتی در‌ برابر شرایط محیطی نامناسب مانند، امواج سرکش، خوردگی، تغییرات دمایی محیطی و رعد‌‌ برق را آسان‌تر می‌کند.

این کشتی ظرفیت ذخیره‌سازی 430 هزار بشکه مایع را دارد و می‌تواند عملکرد 25 ساله، بدون توقف و بدون نیاز به سرویس داشته‌باشد. عملکرد این کشتی مطابق مقررات ایمنی انگلستان برای عملیات شدید محیط زیستی در منطقه Culzean است.

رئیس و مدیر‌اجرایی سیستم‌های تولیدی دریایی MODEC گفت: FSO Ailsa به عنوان چهل و ششمین واحد شناور MODEC، که برای تولیدات صنعت نفت و گاز تکمیل شده‌ و برای ما نقطه‌عطفی مهم است، زیرا اولین کشتی ما است که برای بخش نفت و گاز دریای شمال ساخته‌شده‌است. تحویل موفقیت‌آمیز FSO، به همکاری قوی و نزدیک میان ما و شریک قدیمی ما،  Sembcorp Marine بر‌می‌گردد. ما به Sembcorp Marine تبریک می‌گوییم که تکمیل کشتی را با موفقیت انجام‌داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.