| کد خبر: 165857 |

◄ شهرداری قم مخالف احیای خطوط راه‌آهن داخل شهر

شهرداری قم با احیای خطوط راه‌آهن داخل شهر مخالف است.

تین نیوز

شهردار قم گفت: ریل راه‌آهن‌های متروکه باید از سطح شهر قم جمع شود و شهرداری قم با احیای خطوط راه‌آهن داخل شهر مخالف است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، ابوالفضل سقائیان‌نژاد با اشاره به اولویت‌های شهرداری قم در سال 97 اظهار کرد: تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت نخست شهرداری قم در حوزه فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی است.

شهردار قم با تأکید به برخی مشکلات ترافیکی شهر قم، افزود: در مسئله ترافیک علاوه بر معضلات سخت‌افزاری برخی مشکلات نرم‌افزاری نیز دامن شهر قم را گرفته است، برای کاهش مشکلات موجود در حوزه نرم‌افزار تا پایان سال جاری تعداد دوربین‌های هوشمند شهری به 200 دوربین افزایش پیداکرده و خط‌کشی معابر و اصلاح و ترمیم آسفالت نیز در سطح شهر قم گسترش پیدا خواهد کرد.

سقائیان نژاد با تأکید بر تجهیز و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهر قم ادامه داد: در سال 97، چندین دستگاه اتوبوس نو و مدرن خریداری و در اختیار ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم قرار می‌گیرد، همچنین در طرح تفصیلی شهر قم 18 بند مشکل‌دار وجود دارد که باید اصلاح شود.

وی اهمیت ایجاد زیرساخت در رونق گردشگری را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: برای رونق گردشگری در شهر قم باید زیرساخت‌های لازم در درجه نخست ایجاد شود که تاکنون متأسفانه این قبیل زیرساخت‌ها ایجاد نشده و فرهنگ‌سازی قدم دوم درزمینهٔ رونق گردشگری است.

شهردار قم افزود: اتمام و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌کاره شهر قم در درجه نخست اقدامات و فعالیت‌های شهرداری قم قرار داشته و دراین‌بین هیچ‌گونه تفاوتی بین هسته مرکزی شهر با مناطق حاشیه‌ای و غیره ندارد، تلاش شهرداری قم در اتمام پروژه‌های عمرانی و ترافیکی راه‌اندازی آن‌ها زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده است.

سقائیان نژاد تأکید کرد: ریل راه‌آهن‌های متروکه باید از سطح شهر قم جمع شده و فضای سبز، مراکز متناسب فرهنگی و ورزشی جای آن‌ها را بگیرد، شهرداری قم با دیوارکشی حریم راه‌آهن مخالف است، بسیاری از خطوط راه‌آهن در سطح شهر عملاً تیکه شده و هیچ‌گونه استفاده خاصی ندارد و شهرداری مخالف احیای آن‌ها است اما متأسفانه برخی نهادها به بهانه‌های مختلف سعی در عدم جمع‌آوری آن رادارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.