| کد خبر: 165766 |

◄ عملکرد مترو در سه روز اول نمایشگاه کتاب

متروی تهران و حومه با استقبال خوب بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روبرو شده است به طوریکه تنها در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه 435 هزار و 933 سفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری در دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی انجام شد.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران و حومه با استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روبرو شده است به طوریکه تنها در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه 435 هزار و 933 سفر با این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون شهری در دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به افزایش ظرفیت جابجایی خطوط یک و سه متروی تهران به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب افزود: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد و خوشبختانه در این چند روز شاهد استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از متروی تهران بودیم.

وی در خصوص تسهیلات متروی تهران و میزان جابجایی مسافر توسط این ناوگان در سه روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت 97، میزان حرکت های مسافری در خط یک متروی تهران از 386 حرکت به 410 حرکت افزایش یافت؛ همچنین میزان اعزام قطارها در خط سه متروی تهران هم از 222 حرکت به 238 رسید تا در مجموع شاهد انجام 110 هزار 160 سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی باشیم.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافران نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 97 نیز اظهار داشت: در این روز نیز میزان حرکت قطارها در خط یک از 350 حرکت به 390 حرکت و در خط سه متروی تهران از 222 حرکت به 238 حرکت افزایش یافت و در مجموع 182 هزار و 886 سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی انجام شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: در روز جمعه 14 اردیبهشت 97 نیز 142 هزار 887 سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی امام انجام شد. در این روز حرکت های مسافری خط یک از 259 حرکت به 333 حرکت افزایش یافت و حرکت های مسافری خط 3 هم از 164 حرکت به 214 حرکت رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.