| کد خبر: 165656 |

◄ تخفیف 30 درصدی «رجا» برای مسافران بالای 65 سال

از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 24 خرداد سال جاری، کلیه مسافران بالای 65 سال از 30 درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای رجا بهره‌مند می‌شوند.

تین نیوز

از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 24 خرداد سال جاری، کلیه مسافران بالای 65 سال از 30 درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای رجا بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اجرایی می‌کند.

در طرح منزلت شرکت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش به سامانه ثبت‌احوال (بدون محدودیت در تاریخ خرید بلیت)، تخفیفات 30 درصدی به‌صورت سیستمی و با خرید از کلیه کانال‌های فروش متصل به سامانه ثبت کد ملی مانند آژانس‌های فروش، وب‌سایت شرکت رجا و سامانه 1539 به افراد مشمول تعلق می‌گیرد. این تخفیفات بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری و تنها با درج اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد در فرآیند خرید بلیت، به‌صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر صورت می‌پذیرد.

شرکت رجا به‌منظور آگاهی از آخرین تخفیفات اعمال‌شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان»را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.