| کد خبر: 165630 |

◄ ثبت‌نام در طرح نوسازی تاکسی و جریمه ورود به طرح ترافیک

می‌توان گفت در طرح نوسازی ناوگان، مشکلات طرح نوسازی و جریمه ورود به طرح ترافیک و مبلغ جریمه‌ها زندگی رانندگان را تحت تأثیر قرار داده است.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار: یک راننده تاکسی از مشکلات ورود تاکسی‌داران به محدوده طرح ترافیک انتقاد کرد.

علی شیروانی راننده تاکسی در گفت‌وگو با تین‌نیوز به برخی از مشکلات ورود به طرح ترافیک اشاره‌کرده و می‌گوید که: سایت ایران‌خودرو بسته است ولی برای طرح نوسازی ثبت‌نام کرده‌ام؛ اما با توجه به نداشتن برگه معاینه فنی برای ورود به محدوده طرح ترافیک و جریمه مشکل‌دارم.

شیروانی گفت: تا زمانی که خودروی جدید خود را تحویل نگیرم قادر به دریافت معاینه فنی و پس از آن مجوز ورود به طرح ترافیک نیستم. اما متاسفانه سامانه‌های نظارتی موجود، بدون توجه به مشکلاتی که بر سر راه برنامه نوسازی تاکسی‌ها وجود دارد، تنها از ابزار جریمه استفاده می‌کنند.  می‌توان گفت در طرح نوسازی ناوگان، مشکلات طرح نوسازی و جریمه ورود به طرح ترافیک و مبلغ جریمه‌ها زندگی رانندگان را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز، طی تماس تلفنی با سازمان تاکسیرانی بخش نوسازی ناوگان، فرهاد محرابی مسئول رسیدگی به بخش نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این باره گفت: از اسفندماه سال گذشته افرادی که در سایت نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند جریمه نمی‌شوند.

محرابی گفت: راننده‌های تاکسی باید برای جلوگیری از ثبت جریمه دوربین‌ها در سایت به‌صورت نقدی یا قسطی ثبت‌نام کنند و در صف انتظار باقی بمانند و به روال قبلی می‌توانند بدون جریمه به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: به افرادی که در سایت ثبت‌نام و واریز وجه را انجام داده‌اند پیش‌فاکتور و نامه تاکسیرانی برای معرفی به پلیس راهور داده می‌شود که این افراد بدون محدودیت می‌توانند به کارشان ادامه دهند.

محرابی پیشنهاد داد : افراد برای اطمینان از جریمه نشدن یک روز در محدوده طرح ترافیک تردد کنند و تا یک هفته منتظر بمانند که اگر جریمه نشدن به روال عادی به کارشان ادامه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا سمایی 0 0

    با سلام . بنده برای تاکسی ثابت نام کردم ولی متاسفاته هر روز معاینه جریمه میشم . تو خدا به فکر ما رانندگان تاکسی که با هزار مشکلات تویه این شهر داریم زحمت میکشیم..این سایت تعویض خودرو رو باز کنید