| کد خبر: 165568 |

◄ راهداران یاوران همیشگی حادثه دیدگان

راهداران همیشه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله از فعال‌ترین نیروها در کمک‌رسانی به مناطق خسارت‌دیده هستند.

تین نیوز

راهداران همیشه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله از فعال‌ترین نیروها در کمک‌رسانی به مناطق خسارت‌دیده هستند.

روز گشته ​زلزله ٥/٢ ریشتری که در نخستین ساعات روز ١٢ اردیبهشت در محدوده شهرستان سی سخت رخ داد به بخش‌هایی از این منطقه خسارت و آسیب‌هایی وارد کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مانند همیشه راهداران تلاشگر و همیشه هوشیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد از لحظات اولیه وقوع زلزله با آمادگی کامل و با تجهیزات، امکانات و انواع ماشین‌آلات راهداری در منطقه حاضرشده و عملیات بازگشایی و ریزش برداری محورهای آسیب‌دیده را در کمترین زمان ممکن به انجام رساندند.

بخش‌هایی از محورهای ارتباطی یاسوج-اقلید، یاسوج-سی سخت، سی سخت-پادنا و همچنین محور گردشگری کوه گل که در اثر زلزله دارای ریزش‌های کوه بوده و رویه آسفالت در برخی مناطق تخریب گردیده بود به تلاش راهداران پاک‌سازی و عملیات بهسازی انجام تا جریان ترافیک وامداد رسانی و تردد امدادگران با سرعت ادامه یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولین بخش سی سخت با حضور در جلسات ستاد بحران استان و شهرستان در تصمیم‌گیری‌های امدادی، نقش و مشارکت داشتند.

چون دیگر حوادث، راهداران پس از بازگشایی محورهای مواصلاتی آسیب‌دیده، با حضور در کنار نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس با امکانات ماشین‌آلاتی به عملیات امدادی مشغول خدمت‌رسانی شده و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.