| کد خبر: 165534 |

◄ نگاهی به عملکرد شرکت زاگرس در یک ماه گذشته + جدول

نگاهی به عملکرد یک ماه گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس در زمینه تاخیر، لغو پروازی، تعداد پرواز و ... این ایرلاین در قالب آمار و نمودار خواهیم داشت.

تین نیوز

عملکرد یک ماه گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس نشان می‌دهد که وضعیت تاخیرهای پروازی این ایرلاین نسبت گذشته روند بهتری داشته و 10 درصد از پروازهای فرودگاه مهرآباد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت هواپیمایی زاگرس در یک ماه گذشته با 2.73 درصد لغو در پروازهایش در رتبه نهم در بین 16 شرکت شرکت هواپیمایی فعال داخلی گرفت.

photo_2018-04-29_21-03-05

این شرکت هواپیمایی در ماه گذشته با میانگین 37 دقیقه تاخیر در هر پرواز، نسبت به گذشته وضعیت بهتری داشت و در رتبه 7 تاخیرهای پروازی را دربین ایرلاین‌های داخلی به خود اختصاص داد.

2

این نمودار میانگین تاخیرهای شرکت هواپیمایی زاگرس را در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که هفته اول و دوم بهمن‌ماه سال گذشته با میانگین ۵۰ دقیقه تاخیر در هر پرواز شاهد افزایش شدیدی بوده است.

3

اوج لغو پروازی زاگرس در نمودار زیر مربوط به هفته دوم بهمن است به طوری که بیشترین لغو پروازها با ۱۶/۶۷٪ در این هفته به وقوع پیوسته است.

4

بر اساس نمودار زیر هواپیمایی زاگرس 10.7٪ پروازهای از مبدا تهران را به خود اختصاص داده است.

5

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.