| کد خبر: 165526 |

◄ اجرای نخستین زیرگذر عابر پیاده در بخش مرکزی ارومیه

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای ارومیه از مراحل پایانی اجرای عملیات زیرگذر عابر پیاده در روستای قزل عاشق واقع در بخش مرکزی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای ارومیه از مراحل پایانی اجرای عملیات زیرگذر عابر پیاده در روستای قزل عاشق واقع در بخش مرکزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، صادق حبیب‌زاده به عملیات احداث زیرگذر فوق اشاره کرد و افزود: این پروژه به‌عنوان نخستین زیرگذر عابر پیاده با توجه به تردد بالا و کثرت عبور و مرور عابران در سطح منطقه احداث و بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیون تومان در مراحل پایانی قرار دارد.

وی به اهمیت زیرگذر عابر پیاده اشاره کرد و افزود: امید است با اتمام این پروژه شاهد ایمنی بیشتر اهالی در منطقه باشیم.

حبیب زاده از اجرای پروژه دیگری در همین روستا خبر داد و افزود: امروزه به‌منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و کاهش خسارت‌های وارده ،طرح حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می‌شود،لذا براساس مطالعات و اولویت‌بندی به‌عمل‌آمده ساماندهی و ایمن‌سازی تقاطع گنج‌آباد و قزل عاشق باهدف افزایش ضریب ایمنی به اتمام رسید.

این مقام مسئول از اختصاص اعتبار 2300 میلیون ریالی برای ایمن‌سازی این تقاطع اشاره کرد و یادآور شد: اجرای دوربرگردان و نصب تابلوهای انتظامی و اخباری ،نصب چراغ‌های چشمک‌زن و ضربه‌گیر ایمنی ازجمله اقداماتی بود که در این تقاطع واقع در کیلومتر 2 جاده سلماس صورت گرفته است.

حبیب زاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور دانشجویان برشمرد و گفت: با توجه به نزدیکی دانشگاه آزاد و عبور و مرور جمع کثیری از دانشجویان این تقاطع ساماندهی و ایمن‌سازی شد.

روستای قزل عاشق از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه با 697 خانوار جمعیتی بالغ‌بر 2875 نفر را در خود جای‌داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.