| کد خبر: 16550 |

راه‌آهن خراسان جنوبی در ردیف بودجه سال آینده کشور قرار گرفت

تین نیوز | نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور کتبی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور، پروژه احداث راه‌آهن خراسان جنوبی در ردیف بودجه سال آینده کشور قرار گرفت.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبادی در دیدار با معاونت نظارت راهبری رئیس جمهور، اظهار کرد: در این دیدار با دستور کتبی  معاون نظارت راهبری رئیس جمهور پروژه راه‌آهن بیرجند در بودجه سال آینده ردیف اجرایی اختصاص یافت.
 
وی از دعوت از محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور برای حضور در خراسان جنوبی و پیگیری مشکلات استان از نزدیک خبر داد.
 
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون رئیس جمهور قول مساعد داد که بزودی برای پیگیری مشکلات خراسان جنوبی سفری به این استان داشته باشد.
 
حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همچنین در این جلسه محرومیت‏های اقتصادی استان بیان شد و امید است که برای استان منشاء خیر واقع شود.
 
وی افزود: امید است مسئولان دولت یازدهم به تمام وعده‌هایی که برای پیشرفت خراسان جنوبی تاکنون داده‌اند، عمل کنند و پای عهد خود بمانند.
 
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقرر شد برای تکمیل راه‌آهن، اگر منابع داخلی کافی نبود، از اعتبارات فاینانس استفاده شود که این مهم در صورتجلسه‌ای به امضای وزیر راه و شهرسازی، رئیس مجلس، نائب رئیس اول مجلس، چهار نماینده خراسان جنوبی و استاندار این استان رسید.
 
حجت الاسلام عبادی از تحویل این صورتجلسه به معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور خبر داد و گفت: معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور نیز دستورات لازم را صادر کرد.
 
وی افزود: دولت باید اتمام طرح مطالعات راه‌آهن استان تا پایان امسال را تسریع بخشد و در این راستا نمایندگان استان در مجلس برای این کار پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و نظارت دقیق را اعمال خواهند کرد.
 
در این دیدار معاون اول قوه قضائیه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشت و برخی از مشکلات استان مورد بحث قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.