| کد خبر: 165444 |

عملیات ترمیم و بازسازی پل کمربندی هندیجان آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان گفت : اجرای عملیات ترمیم و بازسازی پل کمربندی هندیجان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان گفت : اجرای عملیات ترمیم و بازسازی پل کمربندی هندیجان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز، حجت اله ابوعلی اظهار کرد: پل کمربندی هندیجان با قدمتی بیش از 30 سال یکی از سازه های مهم و زیرساختی شهر هندیجان می باشد که ارتباط بین 2 استان خوزستان و بوشهر را برقرار می کند.

وی افزود: در سال 96 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان در قالب فاز نخست بازبینی و تعمیر این پل با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اقدام به تعمیر سرستون شمالی این پل کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز در قالب فاز دوم این طرح اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به منظور رنگ آمیزی و سندبلاست، مرمت دال بتنی و پیاده رو اختصاص داده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان گفت: با توجه به قدمت بالا ،حجم بالای تردد، چهار خطه بودن و قرارگیری در کریدور جنوب، این مسیر نیازمند احداث پلی دیگر در کنار پل کمربندی فعلی بر روی رودخانه هندیجان به منظور تقسیم ترافیک و کاهش خطرات ناشی از دو طرفه بودن مسیر می باشد.

به گزارش ایرنا، شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.