| کد خبر: 165415 |

◄ توصیه یک فعال حمل‌ونقل برای افزایش امنیت راننده کامیون‌ها

به دنبال انتشار خبر قتل دو راننده کامیون توسط سارقان و همچنین مفقود شدن یک راننده دیگر، یکی از فعالان بخش حمل‌ونقل کالا در شبکه‌های مجازی از رانندگان درخواست کرد خودروهای خود را به جی‌پی‌اس ردیاب مجهز کنند.

تین نیوز

به دنبال انتشار خبر قتل دو راننده کامیون توسط سارقان و همچنین مفقود شدن یک راننده دیگر، یکی از فعالان بخش حمل‌ونقل کالا در شبکه‌های مجازی از رانندگان درخواست کرد خودروهای خود را به جی‌پی‌اس ردیاب مجهز کنند.

به گزارش تین‌نیوز این فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در یک گروه تلگرامی و در جمع مالکان و رانندگان کامیون نوشت: از همه فعالان این بخش در خواست می‌کنم در کنار هزینه‌هایی که برای تزئینات خودروی خود انجام می‌دهند، خودروهای خود را به یک دستگاه جی‌پی‌اس ردیاب نیز مجهز کنند.

وی افزود: با این کار رانندگان می‌توانند در هر لحظه و هر مکان موقعیت و مکان و مدت توقف و مسیرهای پیمایش شده از مبدا تا مقصد و حتی حرکت کامیون را به‌طور زنده و آنلاین در روی نقشه گوگل‌مپ با اختلاف نهایتاً 10 متر مشاهده کنند.

وی با یادآوری ماجرای قتل دو راننده که در دو ماه اخیر رخ داده است، گفت: به قتل این 2 راننده توسط سارقان، راننده یک خودروی یخچال‌دار را هم باید اضافه کرد که اسفند ماه گذشته در مسیر ملایر به همدان به قتل رسید.

بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از اسفند سال گذشته تا کنون، 2 راننده در حین حمل بار توسط سارقان به قتل رسیده‌اند، یکی از آنها محمد حیدری راننده ٦٣ساله سنندجی بود که در تاریخ 21 اسفند ماه سال گذشته با یک دستگاه تریلر و محموله پتروشیمی از سنندج به مقصد تهران عزیمت کرد و خانواده‌اش پس از 20 روز بی‌خبری از وضعیتش، توانستند در روز دهم فروردین کامیون وی را در محوطه آزادگان تهران پیدا کنند و سرانجام 42 روز پس از پیدا شدن کامیون، پیکر این راننده در سلفچگان_قم پیدا و مشخص شد این راننده در اسدآباد همدان مورد حمله سارقان و راهزنان قرار گرفته و به قتل رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز،  پیش از او یک راننده دیگر نیز به نام  فضل‌الله انصاری ساکن شهرستان دورود لرستان در شامگاه ۲۸ بهمن ماه سال گذشته در محور اتوبان ساوه به مقصد خرمشهر مورد حمله و سوقصد سارقان و راهزنان قرار گرفت که این حادثه منجر به فوت راننده شد و تمامی محموله و بار کامیون مقتول نیز که شامل پروفیل و آهن‌الات بود، به سرقت رفت و پیکر وی پس از گذشت چهار روز داخل کامیون فاقد بار در پلیس راه کرمانشاه یافت شد.

به تازگی نیز کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویر یک راننده کامیون دیگر را منتشر کرده‌اند که به همراه خودروی کامیونش مفقود شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.