| کد خبر: 165404 |

◄ برای رفع تنگناها به شرکت فرودگاه‎ها کمک می‎کنیم

تلاش می‌کنیم در حدود وظایف برای رفع تنگناهای شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران کمک کنیم.

تین نیوز

رئیس دیوان محاسبات کشور در بازدید از مرکز کنترل فضای کشور و تجهیزات راداری و نظارتی این مرکز گفت: تلاش می‌کنیم در حدود وظایف برای رفع تنگناهای شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران کمک کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، عادل آذر گفت: این اولین باری است که از این امکانات، تجهیزات و دانش فنی بازدید کردم و دیدم که آقای مه‌آبادی و همکارانشان تلاش زیادی کرده‎اند. ما همیشه سوار هواپیما می‎شویم و به مقصد می‌رسیم اما خیلی در جریان نیستیم که چه زیرساخت‎هایی برای این کار وجود دارد. 

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‎هایم این بود که در بحث ناوبری و فرودگاهی، کشور در چه شرایطی است. برای همین دعوت آقای مه آبادی را پذیرفتم و با دیدن تجهیزات و گزارش‎هایی که داده شد، دیدم که این شرکت در حفظ ایمنی پروازها، ازنظر فنی و مدیریتی در شرایط خوبی قرار دارد و آرامش پیدا کردم.

عادل آذر بابیان اینکه عقبه گران‌سنگ و دانش فنی مهمی در پشت خدمات هوانوردی کشور وجود دارد، گفت: درمجموع، زحماتی که دوستان به‌ویژه در دو سه سال اخیر کشیده‎اند، باعث شده است که تا در یک افق بلندتری، خیالمان از وجود زیرساخت‎ها و امکانات لازم در این صنعت راحت باشد؛ به‌ویژه که با توجه به تهدیدات روزمره‎ای که از سوی محیط خارجی، چه در زمینه‎های سیاسی و چه فنی، بر کشور وارد می‎شود، این موضوع اهمیت بالاتری پیدا می‎کند.

وی افزود: البته در این شرکت یکسری تنگناهای مالی به‌ویژه در حوزه پرسنلی و نظام پرداخت‎ها و پاداش‎ها و تأمین نیروی انسانی وجود دارد که به امید خدا تلاش می‎کنیم در حدود وظایف قانونی دیوان محاسبات کمک کنیم و جایی هم که صدایمان می‌رسد، حمایت کنیم تا بخشی از این مشکلات حل شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور دیوان محاسبات کشور ادامه داد: در این زمینه می‎توانیم در هموارسازی شرایط و به‌ویژه در مذاکرات حامی خوبی برای این مجموعه باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.