| کد خبر: 165334 |

محور میانه-آونلیق-ترک ۴ بانده می‌شود

مدیر ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان شرقی گفت: تا پایان سال جاری محور میانه ـ آونلیق ـ ترک چهار بانده خواهد شد.

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان شرقی گفت: تا پایان سال جاری محور میانه ـ آونلیق ـ ترک چهار بانده خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز،  جعفر صادق رستمی مهر عصر امروز در بازدید از وضعیت راه‌ها و برخی پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه اظهار داشت: محور میانه ـ سرچم، میانه ـ فیروزآباد، راه روستای آقجاقشلاق و محور میانه ـ آونلیق ـ ترک جز پروژه‌های مهم حوزه راه و شهرسازی میانه هستند که تسریع در اجرای این پروژه‌ها و مطالعات برخی محورها ازجمله اهداف این بازدید است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان شرقی از چهار بانده شدن محور میانه ـ ترک تا سه‌راهی آونلیق  تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تعریض از طرفین این جاده انجام‌شده و اداره کل راه و شهرسازی باید فاز اول این پروژه را در سال جاری عملیاتی کند.

وی بر ضرورت تأمین اعتبار برای پروژه‌های فعال حوزه راه و شهرسازی شهرستان میانه تأکید کرد و افزود: اگر تأمین اعتبار لازم در اسرع وقت انجام گیرد شاهد اقدامات مطلوبی در این حوزه خواهیم بود و وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان نیز بهبود خواهد یافت.

رستمی مهر خاطرنشان کرد: در خصوص محور میانه- فیروزآباد نیز اداره کل راه و شهرسازی به ملزم نمودن پیمانکار جهت افزایش اکیپ‌های عملیاتی در راستای اجرای سریع پروژه مکلف شده و در سال جاری شاهد آسفالت حداقل یک کیلومتر از این محور تا هفته دولت‌خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، مدیر ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان شرقی در پابا گفت: زیرسازی راه روستای آقجاقشلاق نیز تا یک ماه آتی به اتمام رسیده و اداره راه و شهرسازی باید برای آسفالت این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.