| کد خبر: 165003 |

◄ نوسازی خط 6 اتوبوسرانی با 14 اتوبوس نو

مراسم رونمایی از 14 دستگاه اتوبوس مسافربر شهری به‌منظور افزایش توان حمل‌ونقل عمومی با حضور جمع زیادی از مسئولان شهری و منطقه‌ای برگزار شد.

تین نیوز

مراسم رونمایی از 14 دستگاه اتوبوس مسافربر شهری به‌منظور افزایش توان حمل‌ونقل عمومی با حضور جمع زیادی از مسئولان شهری و منطقه‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رضا زارع مدیر سامانه تندرو خط 6 با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: امروز 14 دستگاه اتوبوس به همت بخش خصوصی و همکاری خوب شهرداری تهران وارد مدار  مسافربری در جنوب شرق تهران شد.

زارع با بیان این مطلب که «این خط شهرک دولت آباد را به مترو شهرری متصل می‌کند»، افزود: در منطقه 20  شهرداری تهران نوسازی 14 دستگاه اتوبوس برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد و هدف از این اقدام کاهش میزان آلایندگی هوا در جنوب شرقی تهران بود که استارت آن زده شد.

وی با اشاره به نوسازی کامل اتوبوس‌های خط یادآور شد: اتوبوس‌هایی که به تازگی وارد مدار حمل‌‍ونقل شده‌اند به تکنولوژی روز مجهز بوده و جای بسی خوشحالی دارد که گفته شود، در این نوسازی به طور 100 درصد از توان داخل استفاده شده است.

زارع با تاکید بر این‌که سرمایه گذاری به منظور نوسازی اتوبوس‌ها در خط فلکه سوم دولت آباد به مترو شهرری، از سوی بخش خصوصی صورت گرفته و قرار است روزانه چندهزار نفر را جابه‌جا کند گفت: درباره سرویس‌دهی شبانه در این خط هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

به گفته وی، براساس تمهیدات ویژه مقرر است تا تمامی اتوبوس‌های منطقه 20 در سال جاری نوسازی شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد، این طرح مورداستقبال بخش اتوبوسرانی قرارگرفته و تولیدکنندگان داخلی نیز در این راه همکاری نزدیکی با مسئولان حمل‌ونقل منطقه داشته‌اند.

مدیر سامانه خط 6 تندرو با اشاره به آمادگی کامل شهرداری منطقه به منظور ادامه نوسازی اتوبوس‌ها، خاطر نشان کرد: قطعا شهرداری آمادگی دارد در کنار بخش خصوصی به فرایند نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدام کند، شهرداری در بحث نوسازی از سال 90 به جدیت پیگیر است و امید می‌رود در بقیه خطوط هم بتواند به این مهم دست پیدا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اتوبوس های جایگزین حداقل پلاگین هیبرید باشند!