حفظ محیطزیست دریایی از اولویتهای سازمان بنادر و دریانوردی
سازمان بنادر و دریانوردی در مسیری گام برمیدارد که شناخت مردم، مسئولان و نخبگان با ظرفیت بیبدیل حوزه بندر و دریا آشنا میشوند و این؛ مهمترین وظیفه اداره کل روابط عمومی است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان باید در مسیری گام بردارد که شناخت مردم، مسئولان و نخبگان با ظرفیت بیبدیل حوزه بندر و دریا آشنا شوند و این؛ مهمترین وظیفه اداره کل روابط عمومی است.
به گزارش تیننیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست با مجموعه تیم رسانهای نوروز روابط عمومی این سازمان در خصوص ترویج گردشگری دریایی و فرهنگسازی آن، افزود: فاصله بسیار شناخت مردم از «دریا و بندر»طی سالهای اخیر، موجب شده است تا مردم نسبت به این ظرفیت کشور ناآشنا و بیگانه باشند و حتی اطلاعی از نوع فعالیت ارگانهای دریایی نداشته باشند، لذا یکی از ضرورتها در سال جاری، باید آشنایی آحاد جامعه با شرح وظایف و فعالیتها سازمان بنادر و تفکیک نوع فعالیت با سایر ارگانهای دریایی و بهتبع آن؛ اطلاعرسانی، تبلیغ و ترویج گسترده با بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای رسانهای در راستای شناخت حداکثری جامعه از حجم گسترده اقدامات این سازمان است.
وی اظهار کرد: در این مسیر، اداره کل روابط عمومی سازمان وظیفه دارد؛ مردم و حتی سرمایهگذاران داخلی و خارجی را پتانسیلهای مختلف و بی بدیل اقتصادی و گردشگری موجود در بندر و دریا آشنا کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد استفاده بهینه از منابع موجود صرفاً مربوط به پروژههای عمرانی نیست و اداره کل روابط عمومی سازمان در نوروز امسال با برنامهریزی و اقدامات بینظیر، استفاده بهینه از منابع در حوزه فرهنگ سازی در بخش گردشگری را در عمل ثابت کرد و البته این مهم یکی از الزامات مستمر آینده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه این سازمان تمرکز ویژهای بر حوزه گردشگری دریایی و حفظ محیطزیست دریایی دارد، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، معرفی هرچه بیشتر و بهتر سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزهها ازجمله اولویتهای سازمان است تا با تداوم برنامهها، بتوانیم شاهد ارتقای حداکثری اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی باشیم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: براساس گزارش ارائهشده، عملکرد رسانهای سازمان بنادر و دریانوردی در ایام نوروز امسال از تمامی حوزههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی چه بهصورت کمی و چه بهصورت کیفی بافاصلهای بسیار بالاتر بود که نقش روابط عمومی سازمان در این مهم غیرقابلانکار است.
وی با تأکید بر اینکه مهندسی ارزش مناسبی در بخش روابط عمومی سازمان بندرها و دریانوردی رخداده است که در راستای تحقق برنامههای پیشبینیشده بود و موجب ایجاد ارتباط مناسب با جامعه هدف شد، گفت: این تلاشها از سوی روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی حتی موجب شد تا وزیر راه و شهرسازی اعلام کند که اطلاعرسانی بسیار مناسبی در حوزه دریایی صورت گرفته است.
راستاد در ادامه با اشاره به اینکه خلاقیت و تلاش ازجمله ویژگیهای بارز اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در دوره جدید است، بیان کرد: امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، بخشهای مغفول مانده در حوزه بندر و دریا معرفی شود.
پیش از سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سید قاسم بینیاز؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدام درخور تحسین مهندس راستاد در راستای ارتقای ساختار روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: نگاه نو و حرفهای سازمان بنادر و دریانوردی به بخش روابط عمومی، موجب شد تا شاهد شروع دوران شکوفایی و بالندگی در حوزه اطلاعرسانی این سازمان باشیم.
در ابتدای این نشست وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان بنادر و دریانوردی، گزارشی از عملکرد مجموعه روابط عمومی سازمان در ایام نوروز و پیش از آن را تشریح کرد. همچنین در پایان این نشست محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از همکاران فعال این اداره کل جهت اطلاعرسانی و فرهنگسازی گردشگری دریایی و پوشش اخبار اقدامات سازمان در نوروز امسال تقدیر و تشکر کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.