| کد خبر: 164739 |

آموزش ایمنی راه‌آهن انگلیس با فناوری واقعیت مجازی

یک شرکت نرم‌افزارسازی متخصص در ساخت ویدئوهای واقعیت مجازی، از ساخت نرم‌افزار ویژه شبیه‌سازی حوادث ریلی و کاربرد آن در آموزش کارشناسان بخش ایمنی راه‌آهن انگلیس خبر داد.

تین نیوز

یک شرکت نرم‌افزارسازی متخصص در ساخت ویدئوهای واقعیت مجازی، از ساخت نرم‌افزار ویژه شبیه‌سازی حوادث ریلی و کاربرد آن در آموزش کارشناسان بخش ایمنی راه‌آهن انگلیس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز، شرکت نرم‌افزارسازی انگلیسی EON که تخصص آن ساخت برنامه‌ها، فیلم‌ها و مستندهای سه‌بعدی 360 درجه و کلیپ‌های ویدئویی واقعیت مجازی (VR) است، نرم‌افزاری ویژه استفاده درراه آهن انگلیس ارائه کرده که به اعتقاد کارشناسان، می‌توان ازآن‌جهت آموزش در بخش ایمنی استفاده کرد.

بر اساس گزارش دفتر منطقه‌ای خاورمیانه UIC، شرکت EON فیلم‌های سه‌بعدی حوادث ریلی را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و بر اساس رخدادهای واقعی ساخته و آن را در اختیار کارشناسان و مدیران بخش ایمنی راه‌آهن انگلیس قرار می‌دهد تا بتون از آن در قالب یک شبیه‌ساز (simulator) استفاده کرده و واکنش کارمندان این بخش را در قبال حوادث واقعی موردسنجش قرار داده و البته آموزش‌های لازم را به آن‌ها منتقل کرد.

به گفته مسئولین EON، این اقدام می‌تواند آموزشی بسیار نزدیک به واقعیت و فراتر از شیوه‌های قدیمی کلاس‌های آموزشی مانند پاور پوینت، ارائه مقاله و یا سخنرانی به کارشناسان ارائه کند.

مسئولین راه‌آهن انگلیس نیز معتقدند، این اقدام می‌تواند تحولی شگرف در ارتقاء بخش ایمنی و آموزش نیروی انسانی فعال در این بخش ایجاد کند.

 

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.