| کد خبر: 164660 |

انجام ۳۷۲ پرواز نوروزی در فرودگاه هاشمی رفسنجانی کرمان

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان با اعلام انجام ۳۷۲ پرواز نوروزی در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان گفت: تعداد پروازها در نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی همراه بود.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان با اعلام انجام ۳۷۲ پرواز نوروزی در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان گفت: تعداد پروازها در نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی قاسم‌زاده، مدیر کل فرودگاه های استان کرمان تعداد پروازهای نوروزی انجام شده در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان را ۳۷۲ سورتی اعلام کرد و گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ۹۷ مجموعا ۴۵ هزار و ۷۱۴ مسافر با استفاده از پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه جابجا شدند.

وی افزود: تعداد پروازهای انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد و تعداد مسافران جابجا شده ۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گفته قاسم‌زاده، در ایام نوروز هیچ پروازی از مبدا یا به مقصد فرودگاه کرمان باطل نشد، اما پروازها مجموعا ۸۵۵۸ دقیقه یا ۱۴۳ ساعت تاخیر داشتند.

وی با اشاره به ثبت نشدن حتی یک شکایت از سوی مسافران در این ایام گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، میزان رضایت مسافران از خدمات فرودگاه نسبت به نوروز پیش ۹۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان همچنین درباره خدمات نوروزی ارائه شده در این فرودگاه گفت: خدماتی از قبیل تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، برگزاری ۷ جلسه ستاد سفرهای نوروزی، گل کاری محاوط، جداول و خیابان های فرودگاه، غبارروبی و زیبا سازی نماز خانه ها، وارسی دستگاههای کمک ناوبری، کمک بازرسی، تجهیزات، سیستم‌ها، ماشین آلات عملیاتی، ابنیه و سطوح پروازی برای استقبال از پروازهای نوروزی و بالا بردن ضریب ایمنی پروازها، اجرای طرح میز خدمت و از من بپرس، ایجاد صفحه ویژه نوروز در پرتال فرودگاه بین المللی کرمان و اجرای سفره هفت سین در ترمینالهای داخلی ، خارجی و ادارات عملیات و فرودگاه های تابعه از جمله اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی بودند.

گفتنی است فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان در ایام نوروز پذیرای نشست و برخاست‌هایی به مقصد یا از مبدا فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کیش، قشم، زاهدان، تبریز، بندرعباس، اهواز، نجف و بغداد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.