| کد خبر: 164652 |

◄ طعم شیرین راهداری زمستانی در بهار

در بیستمین روز از فروردین‌ماه در 134 محور شریانی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های کشور مستقر در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بارش‌های مداوم مشاهده شد که در این مدت 2 محور مسدود توسط راهداران بازگشایی شده است.

تین نیوز

بارش باران و برف در روزهای اخیر که در 7 استان کشور به‌صورت برف و تگرگ و 15 استان به شکل باران بود موجبات شادی مردم و هم‌وطنان گردیده بود، در برخی از محورهای مواصلاتی مسافران و رانندگان را غافلگیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این گزارش می‌افزاید: طی دو روز گذشته در بیستمین روز از فروردین‌ماه در 134 محور شریانی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری  مرکز مدیریت راه‌های کشور مستقر در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بارش‌های مداوم مشاهده شد  که در این مدت 2 محور مسدود توسط راهداران تلاشگر بازگشایی شده است. 

براساس این گزارش 126 اکیپ راهداری با 98 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری با حضور درصحنه و محورهای  دارای بارش بیش از 40 کیلومتر برف‌روبی و 5 مقطع  را ریزش برداری نموده ضمن آنکه در این زمان از فصل بهار  42 تن شن و نمک مصرف کرده‌اند. 

در طی دو روز بارش‌ها، تعداد 40 مسافر و 62 دستگاه خودرو توسط اکیپ‌های راهداری کمک‌رسانی و تعدادی نیز در محل راهدارخانه‌ها مورد پذیرایی قرار گرفتند.

سامانه جامع 141 شامل  تلفن گویای 141، اپ 141، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  و سامانه 1000141به‌صورت شبانه‌روز با ارائه آخرین وضعیت راه‌های کشور برای انجام سفرهای ایمن ،مطمئن و با آرامش در خدمت هم‌وطنان  است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.