| کد خبر: 164641 |

◄ سفر گروهی با قطارهای «رجا»امکان‌پذیر شد

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به‌منظور دسترسی مطلوب هم‌وطنان به‌ویژه سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، هیأت‌های مذهبی و ... به بلیت گروهی قطار، درگاه اینترنتی ثبت و پذیرش درخواست‌های سفر گروهی در صفحه اصلی سایت رجا را راه‌اندازی کرد.

تین نیوز

وقتی‌که می‌خواهید به سفر بروید، انتخاب مکان سفر و وسیله نقلیه‌ای که بتوان در آن احساس آرامش‌ و امنیت کرد، از مهم‌ترین ملاک‌های انجام سفر است.

به گزارش تین‌نیوز، به جرات می‌توان گفت که تجربه لذت‌بخش سفر با این پارامترها، در وسیله نقلیه قطار نمود پیدا می‌کند، چراکه در قطار به‌ویژه در نوع تندروی آن، احساس آرامش و امنیت ضمن رعایت سرعت انجام سفر را در مقایسه با انواع دیگر حمل‌ونقل خواهیم داشت. غیر از دو مورد یاد شده، مساله دیگری که در سفرهای گروهی وجود دارد امکان طی مسیر به‌ویژه مسیرهای طولانی با همسفران است که این امکان، در خودروی شخصی یا وسایط نقلیه‌ای که امکان کوپه‌شدن را ندارند، وجود ندارد.

بر همین مبنا هم شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به‌منظور دسترسی مطلوب هم‌وطنان به‌ویژه سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، هیأت‌های مذهبی و ... به بلیت گروهی قطار، درگاه اینترنتی ثبت و پذیرش درخواست‌های سفر گروهی در صفحه اصلی سایت رجا را راه‌اندازی کرده است.

به این ترتیب، علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

شرکت رجا هم‌چنین از مسافران درخواست کرده است که با استفاده از تخفیفات ارائه شده در قطارهای گوناگون این شرکت، از خدمات رجا در سفرهای ریلی بهره‌مند شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور دسترسی مردم به همه قطارهای رجا، ارائه تخفیف در بلیت برخی از قطارهای این شرکت از 16 فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود که این روند تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت که برای مسیرهای رفت و برگشت در تاریخ‌های مختلف ایام مذکور، تا 30 درصد خواهد بود.

عرضه‌ بلیت قطارهای رجا از طریق کانال‌های فروش: مانند آژانس‌های فروش، وبسایت شرکت رجا و سامانه 1539 انجام می‌شود.

همچنین شرکت رجا به‌منظور آگاهی هم‌وطنان از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

مسافران گرامی همچنین برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.