| کد خبر: 164627 |

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

◄ ۱۳ کشته در تصادفات رانندگی ایام بارندگی مازندران

در ایام بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها 13 نفر از هموطنان در 5 روز اخیر (23 تا 27 فروردین ) در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

در ایام بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها 13 نفر از هموطنان در 5 روز اخیر (23 تا 27 فروردین ) در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: براساس آمار جمع‌آوری‌شده شهرستان‌های بابلسر، نور و سوادکوه هرکدام با سه و شهرستان‌های آمل، محمودآباد، عباس‌آباد و چالوس هرکدام با یک مورد به ترتیب بیشترین فوتی در آن به ثبت رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با بیان اینکه از این 9 بومی و بقیه غیربومی هستند به تفکیک وضعیت متوفی، افزود: براساس آمار از این تعداد هفت سرنشین، چهار عابر، موتورسوار و راننده هرکدام با یک مورد در مراکز پزشکی قانونی استان به ثبت رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه تصادف با خودرو عواقب ناخواسته متعددی در پی دارد، از خسارت مالی گرفته تا آسیب‌های جانی و روانی لذا به رانندگان تأکید کرد که از همان ابتدا باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا از تصادف جلوگیری کنند.

عباسی گفت: رانندگی هنگام بارش باران موضوع بسیار مهمی است که چه‌بسا از میان هزاران نفری که سالانه جان خود را در جاده‌های لغزنده از دست می‌دهند با افزایش مهارت رانندگی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی (صبر و حوصله، عدم استفاده از موبایل، تغییر مسیر ناگهانی، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و در آغوش گرفتن کودک حین رانندگی) به‌راحتی می‌توانستند هنگام روبه‌رو شدن با حوادث احتمالی در جاده‌های خیس و بارانی علاوه بر کنترل وسیله نقلیه، بتوانند جان سالم به درببرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.