| کد خبر: 164618 |

۸ کشته و مجروح در تصادفات جاده‌ای روز گذشته اصفهان

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان و فوت چهار نفر و مجروحیت چهار فرد دیگر خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از وقوع سه حادثه رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان و فوت چهار نفر و مجروحیت چهار فرد دیگر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ حسین پور قیصری اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته سه تصادف رانندگی منجر به فوت در آزادراه امیرکبیر و کمربندی خمینی‌شهر اتفاق افتاد که مأموران پلیس‌راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در آزادراه امیرکبیر یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد که ۲ سرنشین آن فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

پور قیصری خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه سواری سمند با کامیون کشنده دانگ فنگ نیز در همین محور برخورد کرد که راننده سمند جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به وقوع تصادفی دیگر در کمربندی خمینی‌شهر، تصریح کرد: در این حادثه یک کامیون کشنده هوو به علت عدم توجه به جلو با سواری پژو برخورد کرده بود که یک سرنشین پژو در دم فوت که راننده و سرنشین دیگر آن مجروح شدند.

به گزارش اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: رانندگی باحالت خستگی، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه میزان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می‌دهد که لازم است رانندگان محترم ضمن توجه کامل به جلو و اطراف در رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا ان‌شاءالله میزان وقوع حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن تا حد قابل‌توجهی کاهش یابد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.