| کد خبر: 164615 |

میزان برف در ارتفاعات لاریجان آمل از 60 سانتی متر عبور کرد

بخشدار لاریجان با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات بالای لاریجان از 60 سانتی‌متر هم عبور کرده است گفت: تمام راه‌های روستایی و اصلی باز است.

تین نیوز

بخشدار لاریجان با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات بالای لاریجان از 60 سانتی‌متر هم عبور کرده است گفت: تمام راه‌های روستایی و اصلی باز است.

به گزارش تین‌نیوز، رضا مقدم در گفت‌وگویی با بیان اینکه بارش برف در روستاهای جنوبی لاریجان و ارتفاعات پایین از 20 سانتی متر عبور کرده است، اظهار کرد: هرچه به سمت امامزاده‌هاشم می‌رویم ارتفاع برف بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات بالای لاریجان از 60 سانتی‌متر هم عبور کرده است، اظهار کرد: تمام راه‌های روستایی و اصلی باز است.

بخشدار لاریجان با تاکید بر اینکه رانندگان زنجیر چرخ و لوازم را همراه خود داشته باشند، افزود: مردم قبل از ورود به محور هراز سیستم گرمایشی وسیله نقلیه خود را بررسی کنند تا دچار مشکل نشوند.

این مسئول با بیان اینکه بارش برف هر لحظه در لاریجان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: از سفرهای غیرضروری در محور هراز خودداری کنند.

مقدم با اشاره به اینکه در حال بازدید از روستاها هستیم تا در صورت بروز اتفاقی حل کنیم، ادامه داد: آسیب جدی به درختان سیاه ریشه بخش لاریجان وارد شده و کشاورزان و باغداران لاریجان متضرر شده‌اند.

به گزارش بلاغ، وی گفت: پس از بهبود وضعیت جوی طی جلسه‌ای با جهاد کشاورزی میزان خسارت تعیین تکلیف می‌شود تا کشاورزان و باغداران لاریجان کمتر توسعه یافته دچار مشکل نشوند.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.