| کد خبر: 164518 |

◄ ضرر و زیان مدیریت شهری تهران از تمدید رایگان مجوز طرح‌ترافیک 96

روز گذشته محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال تمدید مجدد اعتبار مجوز طرح‌ترافیک تهران برای دهم یا چهاردهم اردیبهشت خبر داده بود.

تین نیوز

روز گذشته محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال تمدید مجدد اعتبار مجوز طرح‌ترافیک تهران برای دهم یا چهاردهم اردیبهشت خبر داده بود.

الهام فخاری نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از این تصمیم بر لزوم ارائه گزارشی در مورد طرح‌ترافیک ۹۷ خبر داد و گفت: افزایش مدت اعتبار مجوزهای ورود به طرح‌ترافیک قبلی بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای کار درستی نیست.

الهام فخاری در جلسه روز گذشته شورای شهر با بیان اینکه با مصوبه شورا و طی مراحل قانونی لازم، طرح‌ترافیک ۹۷ باید از ابتدای امسال اجرا می‌شد، گفت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد آمادگی‌های لازم برای اجرای دقیق این طرح مهیا نشده است و با توجه به کاستی‌های موجود و در راستای صیانت از حقوق شهروندان لازم است که پایش گام‌‌به‌گام و نظارت دقیق بر اجرای این طرح داشته باشیم.

او بابیان اینکه در ابتدا اجرای طرح‌ترافیک ۱۵ روزبه تعویق افتاد اما حالا با مصاحبه جدید معاون حمل‌ونقل در خوش‌بینانه‌ترین حالت این طرح با ۲۵ روز تأخیر و از دهم اردیبهشت‌ماه اجرایی می‌شود، گفت: این تأخیر زمانی و افزایش مدت اعتبار مجوزهای سال ۹۶ بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه خواهد بود و ضرر و زیان قابل‌توجهی را به مدیریت شهری تحمیل می‌کند.

فخاری بابیان اینکه با توجه به گزارش‌های دریافتی انجمن‌ها و اقشار مختلف از عدم هماهنگی معاونت حمل‌ونقل، آن‌ها ناراضی هستند، گفت: ضروری است گزارشی از هماهنگی دستگاه‌های گوناگون درباره اجرای طرح‌ترافیک جدید ارائه شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران بابیان اینکه برای تعریف فرآیندها و ضوابط اجرای طرح باید هر چه زودتر گزارشی ارائه شود، گفت:‌ ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های فنی، دیرهنگام و در محدوده زمانی ناکافی انجام‌شده است، بنابراین لازم است گزارشی در مورد این اقدامات ارائه شود.

با تغییر روش اعمال طرح‌ترافیک در تهران، به دلیل عدم زیرساخت‌های مناسب و برخی ناهماهنگی‌ها، شهروندان دچار سردرگمی شده‌اند و شهرداری هم تابه‌حال نتوانسته نسبت به درخواست‌های شهروندان پاسخ مناسبی بدهد.

متأسفانه استعفای اجباری شهردار هم موجب افزایش ناهماهنگی‌ها در شهرداری پایتخت شده و شهروندان در بحث دریافت مجوز طرح‌ترافیک تهران دچار سردرگمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.