رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر در کمیسیونهای ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر در کمیسیونهای ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.
به گزارش تیننیوز، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال 96 تعداد 147 فقره تخلف مربوط به شرکتهای حملونقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده 12 رسیدگی گردید که از این تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و 34 فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.
وی در ادامه افزود: از تعداد فوقالذکر 14 فقره منجر به صدور تذکر و 71 فقره به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و تعداد 61 فقره رأی هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده 12 که جهت رسیدگی به تخلفات شرکتهای حملونقلی برگزار میگردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان در ادامه اشارهای به کمیسیون ماده 11 نمود و گفت در این کمیسیون که به تخلفات رانندگان رسیدگی میشود در سال 96 تعداد 37 فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد 3 فقره منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره پروانه فعالیت آنها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.
وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حملونقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر دانست.
به گزارش تیننیوز، وی گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکتها و مؤسسات و رانندگان درسال 97 شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزهها نباشیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.