| کد خبر: 164459 |

رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر در کمیسیون‌های ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر در کمیسیون‌های ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال 96 تعداد 147 فقره تخلف مربوط به  شرکت‌های حمل‌ونقل  کالا و مسافر در کمیسیون ماده 12 رسیدگی گردید که از این تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و 34 فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.

وی در ادامه افزود: از تعداد فوق‌الذکر 14 فقره منجر به صدور تذکر و 71 فقره به علت محرز نشدن تخلف  تبرئه و تعداد 61 فقره رأی هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده 12 که جهت رسیدگی  به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقلی برگزار می‌گردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه اشاره‌ای به کمیسیون ماده 11 نمود و گفت در این کمیسیون که به  تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال 96 تعداد 37 فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد 3 فقره منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.

وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل  محموله بدون ضوابط و مقررات حمل‌ونقلی‌، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر  دانست.

به گزارش تین‌نیوز، وی گفت:  امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان  درسال 97 شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه‌ها نباشیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.