| کد خبر: 164458 |

◄ زمان قطعی افتتاح بزرگراه زاهدان-زابل مشخص نیست

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعتبار لازم برای تکمیل بزرگراه زاهدان - زابل را بالغ‌بر۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعتبار لازم برای تکمیل بزرگراه زاهدان-زابل را بالغ‌بر۲۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، مسعود مالکی گفت: عملیات احداث بزرگراه زاهدان- زابل در سال ۸۵ آغاز شد  اما به دلیل تکمیل قطعه به قطعه و میزان واریز اعتبارات افتتاح آن طولانی شده است.

او در ادامه گفت: البته نمی‌توان گفت کل اجرای طرح ۱۲ سال به طول انجامیده است، زیرا هر نقطه بازه زمانی خاصی برای تکمیل داشته است.

مالکی درباره هزینه‌های احداث این بزرگراه گفت: برای احداث بزرگراه زاهدان-زابل بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان تا امروز هزینه شده است اما پیمانکاران بیش از ۳۰ میلیارد تومان مطالبه دارند و باید پرداخت شود تا روند اجرای آن سریع‌تر پیش رود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بزرگراه زاهدان- زابل یکی از طرح‌های مهم استان در حوزه جاده‌ای است. که به دلیل تراکم تردد در این محور به‌ویژه در ایام تعطیل سال تکمیل شدن آن اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد .

او تأکید کرد: این طرح نیازمند اعتبارات قابل‌توجه است و مسلم است روند پیشرفت پروژه متناسب بااعتبار تزریق‌شده پیشرفت خواهد داشت. هرقدر اعتبار بیشتری به این طرح اختصاص داده شود با سرعت بیشتری تکمیل خواهد شد. اما اگر این روال ادامه داشته باشد، نمی‌توان برای تکمیل آن زمان قطعی را اعلام کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.