| کد خبر: 164457 |

◄ احتمال تمدید زمان ثبت‌نام برای مجوز طرح‌ترافیک 97

اگر تعداد زیادی از شهروندان نتوانند تا پایان فروردین‌ماه در سامانه طرح‌ترافیک سال 97 ثبت‌نام کنند، مهلت ثبت‌نام 10 روز یا دو هفته افزایش خواهد یافت.

تین نیوز

اگر تعداد زیادی از شهروندان نتوانند تا پایان فروردین‌ماه در سامانه طرح‌ترافیک سال 97 ثبت‌نام کنند، مهلت ثبت‌نام 10 روز یا دو هفته افزایش خواهد یافت.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: همه افرادی که می‌خواهند حتی برای یک‌بار وارد محدوده طرح‌ترافیک شوند، باید اطلاعات خودروی خود را در سامانه MY.TEHRAN.IR ثبت کنند، ازاین‌رو سامانه مذکور تا پایان سال فعال خواهد بود

پورسیدآقایی بابیان اینکه با کار کارشناسی صورت گرفته، اکنون اجرای این طرح مورد تائید همه دستگاه‌ها ازجمله پلیس، استانداری و وزارت کشور است، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار متقاضی ورود به محدوده طرح‌ترافیک موفق به ثبت‌نام در این سامانه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، او در مورد شارژ حساب شهروندی گفت: هر فردی که می‌خواهد وارد محدوده طرح‌ترافیک شود باید حداقل ۳۶هزارتومان را که حداکثر معادل عوارض یک روز می‌شود، از طریق همان سامانه در حساب شهروندی خود شارژ کند و سامانه نیز میزان عوارض را براساس ساعت ورود و خروج و همچنین نوع معاینه فنی محاسبه می‌کند و از حساب شهروندی کسر و صورت‌حساب نیز برای مالک ارسال می‌‌‌کند.

در روزهای اخیر و پس از استعفای شهردار تهران، شایعاتی مبنی بر اعمال تغییرات در روش اجرای طرح‌ترافیک 97 مطرح‌شده است.

هفته گذشته رئیس اتحادیه تاکسیرانی از عدم اجبار تاکسی‌ها برای دریافت معاینه فنی برتر برای تردد در طرح‌ترافیک خبر داده بود. این در حالی است که پیش‌ازاین شرط لازم برای تردد تاکسی‌ها در محدوده طرح‌ترافیک تهران کسب معاینه فنی برتر عنوان‌شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.