| کد خبر: 164405 |

◄ واکنش تند یک نماینده مجلس به حاشیه‌های استعفای نجفی

بررسی کنید که در نشست پنج‌شنبه‌شب سعدآباد چه کسانی حضورداشته‌اند و چه تصمیماتی گرفته‌شده است؟

تین نیوز

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مدعی شده که تعیین‌تکلیف شهرداری تهران و استعفای نجفی در نشست پنج‌شنبه‌شب برخی افراد در سعدآباد مشخص‌شده است.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی در تذکری خطاب به علی مطهری، نائب رئیس مجلس افزود: بررسی کنید که در نشست پنج‌شنبه‌شب سعدآباد چه کسانی حضورداشته‌اند و چه تصمیماتی گرفته‌شده است؟

در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حاجی‌دلیگانی گفت: در آن جلسه سعدآباد خط‌ونشان کشیدند که چه کسانی باید استعفا بدهند و چه کسانی باید جایگزین شوند. در نشست‌هایی برای شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شود و بعد می‌گویند حاکمیت و قوه قضائیه نگذاشته‌اند.

به گزارش مهر، علی مطهری نایب‌رئیس مجلس در پاسخ به حاجی‌دلیگانی گفت: ازآنچه پشت پرده است اطلاع نداریم و بحث ما این است که به چه علت دادستان کل، شورای شهر را تهدید می‌کند که نباید به ابقای شهردار رای می‌دادید و شهردار باید استعفا دهد. این موضوع جای ورود دادستان کل نبود.

مطهری درعین‌حال تصریح کرد: اما اصل حرف شما درست است.

روز گذشته با استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران که با فشارهای دادستان کل کشور اتفاق افتاد، نمایندگان شورای شهر و مجلس با موضع‌گیری در مقابل چنین اقداماتی خواستار عدم دخالت قوا در حوزه فعالیت یکدیگر شدند.

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، پس‌ازآن که نمایندگان شورای شهر تهران استعفای شهردار تهران را رد کردند در بیاناتی تند از شورای شهر تهران انتقاد کرده بود و خواستار استعفای مجدد نجفی و روی مثبت شورا به این درخواست شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.