| کد خبر: 164401 |

◄ ثبت‌نام وانت‌بارها برای طرح ترافیک آغاز شد

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از فعال سازی حساب شهروندی در سامانه طرح ترافیک از امروز خبر داد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، با اعلام راه‌اندازی سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت‌نام برای کاربران اظهار کرد: حساب شهروندی به‌مانند کیف پول شخصی متقاضی در طول سال به‌منظور استفاده از طرح ترافیک عمل خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت‌نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تأکید کرد و گفت: سؤالات متداول شهروندان به‌صورت آیکون‌های راهنمای اطلاع‌رسانی در طول مراحل ثبت‌نام گنجانده‌شده است.

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سؤالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده‌ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مستقرشده که از طریق شماره‌گیری *۱۳۷*۵#به موضوعات و سؤالات مطرح‌شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

به گفته وی، تمامی خودروهای وانت‌بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩۶ آرم طرح ترافیک دریافت کرده‌اند، از امروز مهلت‌دارند نسبت به ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

قنبرنژاد گفت: تنها ساکنین محدوده طرح ترافیک می‌توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه ، مدارک محل سکونت خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند ، ارائه مدارک سهمیه بگیران درزمانی دیگر اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.