| کد خبر: 164387 |

◄ تهران 5 برابر ظرفیت خیابان‌ها، خودرو دارد

براساس آمار، تهران حداقل ۵برابر ظرفیتش خودرو دارد و پای این خودروها در برخی ایام سال مانند ماه آخر سال یک‌باره به خیابان‌ها باز می‌شود. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام این مطلب افزود: ما بالاترین حجم ترافیک را در روزهای منتهی به سال ۹۷ داشتیم و براساس آمارها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیداکرده بود.

تین نیوز

براساس آمار، تهران حداقل ۵برابر ظرفیتش خودرو دارد و پای این خودروها در برخی ایام سال مانند ماه آخر سال یک‌باره به خیابان‌ها باز می‌شود.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام این مطلب افزود: ما بالاترین حجم ترافیک را در روزهای منتهی به سال ۹۷ داشتیم و براساس آمارها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیداکرده بود.

رحیمی گفت: ترافیک تهران با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت همه شهروندان به تهران به وضع سابق خود بازگشته است. واقعیت این است که باید یک فکر بنیادین برای ترافیک تهران شود؛ سهم حمل‌ونقل عمومی در پایتخت باید افزایش پیدا کند. اتوبوس، مترو، تاکسی‌ها باید جدی‌تر فعالیت کنند.

به گزارش مهر، رئیس پلیس پایتخت  بابیان این مطلب که نوروز امسال در حوزه حوادث ترافیکی در سطح شهر تهران به‌دستاوردهای خوبی رسیدیم، گفت: امسال در ایام نوروز تنها ۵ نفر از شهروندان تهرانی جان باختند و کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بودیم. ضمن اینکه کاهش ۱۲ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات جرحی نیز از این رهگذر به‌دست آمد.

در تعطیلات نوروز امسال به دلیل توسعه تجهیزات نظارتی در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را به شکل بهتری رعایت کردند و این مهم موجب کاهش تلفات رانندگی در کل سطح کشور شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.