| کد خبر: 164373 |

پیشرفت طرح‌های راه‌سازی آران و بیدگل رضایت‌بخش است

​رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: اگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تعهدات خود عمل کند، طرح جاده سفیدشهر به کاشان در شش ماهه‌ نخست امسال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: اگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تعهدات خود عمل کند، طرح جاده سفیدشهر به کاشان در شش ماهه‌ نخست امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی آراسته با اشاره به تلاش‌ها برای ساماندهی راه‌های مواصلاتی منطقه اظهار کرد: همراه با آغاز فعالیت کارگاه‌های ساخت و توسعه راه‌سازی بعد از تعطیلات نوروزی طرح‌های راه‌سازی آران و بیدگل نیز فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اعلام رضایت از پیشرفت طرح کنارگذر آران و بیدگل اضافه کرد: ساخت زیرگذر بزرگ کنارگذر کاشان- آران و بیدگل در محل اتصال به باند دوم محور مجتمع فولاد کویر در محل پل شهید منصوری با سرعت  خوبی در حال اجراست.

وی از آغاز به کار مجدد طرح تعریض جاده سفیدشهر به کاشان خبر داد و عنوان کرد: عملیات فاز دوم جاده سفیدشهر به کاشان که پس از پیشرفت ۷۵ درصدی متوقف شده بود فعال شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

آراسته با ابراز تأسف از وقوع حوادث و تلفات جانی بسیاری که متوجه مردم سفیدشهر، علی آباد، محمدآباد و یزدل در این جاده شده است، تصریح کرد: با همت و پیگیری جدی مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس، مشکل حریم راه‌آهن که منجر به تعطیلی کار شده بود برطرف شده است.

وی اعتبار مورد نیاز در فاز دوم را یک میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: در صورت انجام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به تعهدات خود این طرح در شش ماهه‌ی نخست سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صاحب نیوز، جاده بخش مرکزی آران و بیدگل از شهر نوش آباد آغاز و تا باند دوم جاده سفیدشهر به کاشان ادامه دارد و شهرهای نوش آباد، سفیدشهر و سه روستای دیگر را به طور ایمن به مرکز شهرستان متصل خواهد کرد.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.