| کد خبر: 164366 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ تکمیل سریع دو شریان مهم جنوب غرب تهران

شهردار منطقه 18 تهران از تاکید مدیران ویژه بر تکمیل سریع دو شریان مهم جنوب‌غرب در این کلان‌شهر به دلیل موقعیت استراتژیک آن خبر داد.

تین نیوز

شهردار منطقه 18 تهران از تاکید مدیران ویژه بر تکمیل سریع دو شریان مهم جنوب‌غرب در این کلان‌شهر به دلیل موقعیت استراتژیک آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید محمد فیاض اظهار کرد: روند پیشرفت دو شریان ترافیکی اصلی در جنوب‌غرب تهران طی بازدیدی با حضور دکتر نوش‌آبادی، مدیرعامل سازمان فنی و مهندسی، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی درز ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در جریان این بازدید که از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی حدفاصل بلوار 45 متری بهار از شرق و آزادراه تهران – ساوه از جنوب به‌طول 5100 متر با دارا بودن چندین تقاطع غیرهمسطح صورت گرفت، به نقش این پروژه بزرگ فرامنطقه‌ای و ملی در دسترسی از طریق آن به سایر شبکه‌های بزرگراهی پایتخت اشاره و بر لزوم تسریع بر اجرای آن تاکید شد.

شهردار منطقه 18 با تاکید بر این‌که جنوب‌غرب تهران به مثابه کریدوری است که تهران رابه شریان‌های جاده‌ای کشور متصل می‌کند، خاطرنشان کرد: از بلوار بهار به‌عنوان یکی دیگر از شبکه‌های مهم ترافیکی این بخش از شهر تهران به‌طول 5000 متر که درحدفاصل بلوار زرند از شمال و بلوار معلم و خیابان اکبر حسینی و در فاز بعدی دو، بزرگراه آیت‌الله سعیدی و آزادگان قراردارد باید نام برد.

به گزارش تین‌نیوز، منطقه 18 تهران از لحاظ موقعیت شهری در جنوب‌غربی شهر تهران قرار دارد و حریم آن تا قلعه حسن‌خان در بزرگراه تهران – کرج ادامه دارد، از شمال در همسایگی بزرگراه فتح و خیابان آذری یعنی منطقه‌های 9 و 21 و  از جنوب در مجاورت منطقه 7 بزرگراه آیت الله سعیدی یا بزرگراه تهران به ساوه قرار دارد. از آن سو در غرب منطقه 18 به بزرگان آزادگان منتهی می‌شود و در شرق باز هم بزرگراه آیت الله سعیدی در منطقه 17 و منطقه 19 آن را محدود می‌کند.

اکثر اراضی این منطقه را در گذشته باغات و زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌داد که کم‌کم با توسعه شهرنشینی، ساخت و سازهای زیادی در آن انجام شد و به شکل امروزی خود در آمده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.