| کد خبر: 164350 |

◄ معاینه فنی برتر برای تاکسی‌ها در محدوده طرح ترافیک الزامی نیست

به‌رغم آنکه شایعاتی مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌ها به محدوده طرح ترافیک و یا الزام دریافت معاینه فنی برتر از سوی تاکسیرانان در طرح جدید ترافیک شهر تهران مطرح‌شده است، اما مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با تکذیب این موضوع گفت: فعالیت تاکسی‌های پایتخت در مدل جدید ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران به‌مانند گذشته خواهد بود.

تین نیوز

به‌رغم آنکه شایعاتی مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌ها به محدوده طرح ترافیک و یا الزام دریافت معاینه فنی برتر از سوی تاکسیرانان در طرح جدید ترافیک شهر تهران مطرح‌شده است، اما مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با تکذیب این موضوع گفت:  فعالیت تاکسی‌های پایتخت در مدل جدید ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران به‌مانند گذشته خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سید امیر سیدهنجن ادامه داد: طبق لایحه‌ای که شهرداری تهران و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در خصوص مدل جدید ورود به محدوده طرح ترافیک تنظیم کرده است، تاکسی‌های فعال در سیستم حمل‌ونقل عمومی که دارای پروانه فعالیت هوشمند معتبر از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران هستند، مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک هستند.

وی تأکید کرد: تاکسی‌های فعال در شهر تهران می‌بایست طبق زمان‌بندی‌های سنوات گذشته معاینه فنی خود را جهت ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران دریافت کنند اما الزامی برای دریافت معاینه فنی برتر وجود ندارد.

به گفته مدیر روابط عمومی تاکسیرانی، تاکسی‌هایی که چارچوب کاری بدون نقص داشته و پروانه فعالیت هوشمند آن‌ها توسط سازمان تاکسیرانی تمدیدشده و اطلاعات شخصی و خودرویی آن‌ها در سامانه سیما تاکسی سازمان ثبت‌شده باشد، مشکلی در ورود به محدوده طرح ترافیک بر اساس طرح جدید شهرداری تهران نخواهند داشت و الزامی برای دریافت معاینه فنی برتر ندارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.