| کد خبر: 164334 |

◄ اتصال قطب فولادی شرق اصفهان به شبکه ریلی

پروژه اتصال شرکت بار آهن سپاهان به شبکه ریلی کشور با هدف جذب و حمل مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های فولادسازی منطقه شرق اصفهان ازطریق ناوگان ریلی، درسال جاری مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهدگرفت.

تین نیوز

اتصال خطوط فرعی باری و مسافری ریلی به شریان‌های اصلی راه‌آهن کشور از برنامه‌های مهم امسال راه‌آهن است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، راه‌آهن اصفهان که در زمینه حمل بار سابقه زیادی دارد، شرکت بار آهن سپاهان را از طریق شبکه ریلی به خطوط اصلی وصل کرد.

سیدرضا سادات حسینی، مدیرکل راه‌آهن اصفهان در این‌باره گفت: پروژه اتصال شرکت بار آهن سپاهان به شبکه ریلی کشور با هدف جذب و حمل مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های فولادسازی منطقه شرق اصفهان ازطریق ناوگان ریلی، درسال جاری مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهدگرفت.

 مدیرکل راه‌آهن اصفهان افزود: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه کشور در بخش ریلی، سیاست‌های تشویقی راه‌آهن فرصتی بسیار مناسب برای اتصال واحدهای صنعتی به شبکه ریلی و برخورداری از مزایای بی‌بدیل آن است.

سیدرضا سادات حسینی تصریح کرد: با هدف افزایش سهم ریل در حمل بارهای استان، شرکت بار آهن سپاهان با همکاری و مساعدت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، اقدام به احداث خط منشعب فرعی به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر 120 میلیارد ریال از ایستگاه راه‌آهن فیروزه کرد که اتصال مجتمع‌های فولادی منطقه شرق اصفهان به شبکه سراسری راه‌آهن را میسر کرده است و با افتتاح و بهره‌برداری از آن طی سال جاری، در فاز نخست زمینه جذب و حمل 250 هزار تن مواد اولیه این مجتمع فراهم گردیده و در فازهای بعدی، این میزان تا یک‌میلیون تن افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.