| کد خبر: 164314 |

◄ نیمی از بازار جهانی در اختیار شرکت ملی نفتکش ایران

پس از تحریم ها شرکت ملی نفت کش توانست سهم خود را در بازار جهانی به 50 درصد برساند. نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این مطلب افزود: سهم شرکت ملی نفتکش ایران از بازارهای بین‎المللی تا پیش از تحریم‎ها حدود ۸۰ درصد بود.

تین نیوز

پس از تحریم ها شرکت ملی نفتکش توانست سهم خود را در بازار جهانی به 50 درصد برساند. نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این مطلب افزود: سهم شرکت ملی نفتکش ایران از بازارهای بین‎المللی تا پیش از تحریم‎ها حدود ۸۰ درصد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت نفت، سردشتی گفت: سال ۱۳۹۶ سال دردناکی برای خانواده بزرگ شرکت ملی نفت‌کش، جامعه دریایی و دریانوردی و مردم ایران بود و این مدت در فراق ۳۲ همکار عزیزمان از نفتکش سانچی به سختی و با غمی سنگین گذشت.

وی با بیان این که باید از حادثه کشتی سانچی درس بگیریم، اظهار کرد: با استفاده از تجارب این حادثه تلخ و دردناک، باید برای رفع نواقص احتمالی و ارتقای ایمنی اقدام کنیم.

نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، عضویت دوباره شرکت ملی نفتکش ایران در انجمن‌‎ها و نهادهای مهم بین‎المللی را به عنوان یکی از دستاوردهای این شرکت در سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: این شرکت پارسال به عضویت دوباره در شورای دریانوردی بین‌المللی و حوزه دریای بالتیک (BIMCO)، اتحادیه بین‎المللی مالکان مستقل کشتی‎های نفتکش (INTERTANKO) و انجمن دریایی بین‎المللی شرکت‌های نفتی (OCIMF) درآمد.

او افزود: همچنین شرکت ملی نفتکش ایران پارسال گواهینامه ‎ ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ را از موسسه رده‎بندیDNV.GL دریافت کرد. این اقدام‌ها دستاورد قابل توجهی برای این شرکت به‌منظور بازگشت به بازارهای بین‎المللی است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، به نوسازی ناوگان این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: برای نوسازی ناوگان در سال ۹۶، چهار فروند از کشتی‌های قدیمی شرکت اوراق شد و این در حالی است که اوراق ۲ فروند دیگر نیز طبق برنامه مصوب در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.