| کد خبر: 164274 |

◄ صف طولانی برای دریافت ارز 4200 تومانی/هنوز خبری از تزریق دلار نیست

امروز مورخ 21 فروردین پس از اعلام توزیع ارز در مقادیر بالا به قیمت 4200 تومان از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور مردم برای دریافت دلار ارزان در مقابل صرافی‌ها صف بستند.

تین نیوز

 پس از اعلام توزیع ارز در مقادیر بالا به قیمت 4200 تومان از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، از نیمه‌های شب گذشته مردم برای دریافت دلار ارزان در مقابل صرافی‌ها صف بسته‌اند؛ اما هنوز خبری از دلار 4200 تومانی نیست.

به گزارش تین‌نیوز، در پی بازار پرتلاطم ارز در روزهای گذشته روز گذشته قیمت ارز به بیش از 6000 تومان نیز رسید.

دیشب با اعلام اسحاق جهانگیری تصمیم دولت برای تک‌نرخی کردن دلار در قیمت 4200 تومان اعلام شد. البته از بعدازظهر روز قبل با افزایش عرضه سیر نزولی قیمت هم آغاز شد. ولی به‌محض اعلام تصمیم دولت برای دلار، دارندگان این ارز فروشنده شده و تلاش می‌کنند دلارهایی را که باقیمت بالا خریده‌اند را به فروش برسانند.

به گزارش تسنیم، دولت هر قیمتی غیر از 4200 تومان را برای دلار، قاچاق اعلام کرده است؛ رئیس‌کل بانک مرکزی هم از ارسال اسامی صرافی‌های غیرمجاز به نیروی انتظامی خبر داده و گفته که تمام این صرافی‌ها تعطیل خواهند شد.

امروز نیز ولی‌الله سیف در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 فروردین‌ماه) مجلس در خصوص مسائل پیش‌آمده برای بازار ارز سخرانی ایراد کرد که می‌توانید با کلیک در اینجا مشروح سخنان سیف را بخوانید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.