| کد خبر: 164215 |

تردد بیش از 35 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در نوروز ۹۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با ثبت بیش از 35 میلیون تردد خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در ایام نوروز این استان دررتبه نخست ثبت ترددهای جاده‌ای قرار گرفت.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با ثبت بیش از  35 میلیون  تردد خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در ایام نوروز این استان دررتبه نخست ثبت ترددهای جاده‌ای قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز،  مهرداد جهانی اظهار کرد: در طول طرح نوروزی بیش از 35 میلیون و 318 هزار و63 تردد توسط 44 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد که این آمار افزایش 5.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته  را نشان می‌دهد.

  وی همچنین به جابجایی 136هزار و 844 مسافر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی اشاره کرد و افزود: این مسافران طی  هشت هزار و 326 سفر شامل شش هزار و 78سرویس ناوگان اتوبوسی، هزار و 978سرویس ناوگان مینی بوسی و سواری کرایه جابجا شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این ایام تعداد چهار هزارو چهار مسافرتوسط 91دستگاه اتوبوس درقالب کاروان‌های راهیان نور از استان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش نشان می دهد .

این مسئول تصریح کرد : در بخش راهداری نیز از آغاز این طرح بیش از 200نفر پرسنل راهداری  به همراه 35 دستگاه ماشین سبک و 85 دستگاه انواع ادوات نیمه سنگین و سنگین راهداری، در قالب 13 راهدارخانه ثابت و سیار، 16 پایگاه راهداری نوروزی و 25 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان جهت خدمات رسانی به مسافران حضور داشتند و به مسافران خدمات رسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد : قبل از شروع طرح تعطیلات نوروزی به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن تر برای مسافران، بهسازی محورهای ارتباطی استان از جمله انجام عملیات خط کشی ویژه نوروز به میزان بیش از 500کیلومتر-باند، لکه گیری رویه‌های آسفالتی و روکش آسفالت  به میزان بیش از  5000متر مربع، تعمیر و مرمت مستمر انواع گاردریل به میزان بیش از 500 شاخه، نصب  400 عدد انواع تابلو مسیرنما جهت آشکار سازی نقاط پرحادثه، نصب 2000عدد نیوجرسی، لق گیری محور کرج- چالوس و تعمیر و مرمت سیستم روشنایی راه وتونل انجام شد.

به گزارش ایسنا،جهانی بهره برداری از شش دستگاه دوربین نظارت تصویری منصوب در تونل کندوان در محورکرج-چالوس و راه اندازی سامانه 141 با ظرفیت پاسخگویی به 240 تماس همزمان را از دیگر اقدامات انجام شده جهت مدیریت سفرهای نوروزی ذکر کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.