| کد خبر: 164179 |

◄ تعیین تکلیف مهم‌ترین بخش پروژه زیرگذر بهارستان خرم‌آباد

استاندار لرستان بر لزوم تعیین تکلیف زیرگذر بهارستان خرم‌آباد تاکید کرد.

تین نیوز

استاندار لرستان در بازدید از محل پل دانشگاه لرستان اظهار کرد: طرح پیشنهادی مشاور علاوه بر برآورد هزینه‌ها و هدفمندی این پروژه مهم‌ترین بخش آن امکان‌پذیری اجرای پروژه است بنابراین با در نظر گرفتن شعاع طرح و امکان تملک زمین‌های اطراف باید بررسی و مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی بابیان اینکه تأکید مشاور بر اجرای تقاطع غیره مسطح است، افزود: هزینه اجرای طرح با مشارکت دانشگاه لرستان، علوم پزشکی و پیام نور انجام می‌شود پس ظرف مدت 10 روز مطالعات و ارزیابی این طرح انجام گیرد.

استاندار لرستان در بازدید از پل‌های داخل شهر خرم‌آباد نیز و با اشاره به پل‌ جدید خرم‌رود عنوان کرد: در صورت مشخص شدن نقطه نهایی اجرای پل از طرف شورای ترافیک، مشاور طرح مطالعاتی را ظرف مدت دو هفته و تا آخر فروردین طرح مطالعاتی را به‌صورت کامل آماده کند.

وی گفت: بعد از تعیین نوع سازه و برآورد هزینه اگر پیمانکاری حاضر شد بدون توقف برای اعتبار کار خود را آغاز کرده و در اولویت قرار دهد، ادامه داد، در این صورت می‌توان طرح ترک تشریفات را تائید کرد.

خادمی زیباسازی را از مهم‌ترین گزینه‌های موردنظر این طرح دانست و تصریح کرد: این پروژه نمادی از معماری و زیبایی شهر است برای همین باید به نحو احسن انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه جنبه‌های ترافیکی و محاسبات لازم زیرگذر بهارستان در نظر گرفته شود اظهار کرد: این پروژه تاکنون 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که از برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده انحراف دارد؛ در صورت حل شدن مشکل معارضان این زیرگذر پیمانکار آن را ظرف مدت شش ماه به پایان خواهد رساند.

 استاندار لرستان افزود: هر آنچه مربوط به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است آن را حل خواهیم کرد اما پیمانکار پروژه برنامه زمان‌بندی شش‌ماهه را طی چند روز آینده با در نظر گرفتن تمام جوانب تحویل دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.