| کد خبر: 164113 |

مرز دهلران برای تردد زائران اربعین حسینی بازگشایی شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس خواهان بازگشایی مرز دهلران به عنوان نزدیک ترین مسیر به مرکز عتبات عالیات برای تردد زائران اربعین حسینی شد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس خواهان بازگشایی مرز دهلران به عنوان نزدیک ترین مسیر به مرکز عتبات عالیات برای تردد زائران اربعین حسینی شد.

به گزارش تین‌نیوز،  شادمهر کاظم زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای کشور و خارجه گفت: امید است قبل از اربعین سال جاری، مرز دهلران برای تسهیل تردد زائران بازگشایی شود، زیرا این شهر نزدیک ترین مسیر را به عتبات عالیات دارد.

نماینده مردم ایلام، دره شهر، آبدانان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازگشایی مرز دهلران مطالبه بحق و بدون هزینه مردم است که به نفع همه مردم است.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزرای نیرو، نفت و کشاورزی تصریح کرد: مطابق قانون نیروهای بومی باید به شرکت های طرف قرارداد در دهلران اعزام شوند و در این موضوع نیروهای بومی باید در اولویت قرار گیرند. از این رو لازم است گله مندی محترمانه مردم حوزه انتخابیه را به چالش تبدیل نکنند.

کاظم زاده ضمن تقدیر از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان ایلام و همچنین کلنگ زنی درمانگاه های تامین اجتماعی در برخی از شهرهای این استان افزود: مردم شهرهای آبدانان و بدره منتظر اعلام دستاوردهای وزیر در شهرستان های خود هستند.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور می خواهم هر چه سریع تر تسهیلات مصوب شده برای بهبود فضای کسب و کار توزیع شود تا جوانان تحصیلکرده حوزه انتخابیه بنده از آنها استفاده کنند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته و از استخدام دولتی خبری نیست.

به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزرای اقتصاد و کشور و همچنین رئیس گمرک می خواهم هر چه سریعتر تمهیدات لازم را برای بازگشایی بازارچه موسیان را فراهم کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.